Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Ja, jag vet att jag kanske skulle kontakta vården men ändå. Buke brukar ha infallsvinklar på det mesta. Jag har alltså fått...
Svar
1
· Visningar
446
Senast: BornAgain
·
Kropp & Själ Lagt mig i sängen under mitt sprillans tyngdtäcke :) Hoppas på riktigt god sömn. Har gått igenom mim ärvda spinnrock och konstaterat att...
Svar
6
· Visningar
572
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Jag bet precis av halva tanden när jag bet i en nöt :cry:. Finns det någon chans till ekonomisk ersättning från nöttillverkaren? Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 095
Kropp & Själ Var köper man gnuggisar? Måste vara fysisk butik för dottern vill ha de idag.. har köpt förut men minns inte var det var. Vi bor i...
Svar
7
· Visningar
838
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag är fruktansvärt stel och öm i bröstryggen. Det känns som träningsvärk nästan, musklerna är trötta och jag sjunker ihop framåt...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 529
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Någon som testat hårkritor? Funkar de även på hår som är lite glatt? "Blöder" färgen mycket? Eller om någon har andra förslag på färg...
Svar
16
· Visningar
2 313
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Ja som rubriken säger, vad längtar du till eller efter? Någon dröm som kanske är svår att uppnå som du ändå verkligen önskar eller saker...
2
Svar
37
· Visningar
2 785
Senast: Qelina
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en ond spiral där jag har ett sug hela tiden. Mitt problem har ju varit anorexi men helt plötsligt har jag upptäckt att...
2
Svar
30
· Visningar
4 132
·
Kropp & Själ I våras fick äldsta barnet ett par kliande prickar som sedan försvann. Under sommaren har det varit nån mer prick men inget jag har...
Svar
17
· Visningar
4 553
Kropp & Själ Finns en smink-tråd så varför inte en hår-tråd? Kul att se olika färgningar, extensions, håruppsättningar mm :D Man kan dela med...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
214 659
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Min mamma ska operera sina båda ögon för gråstarr och det verkar som om landstinget tycker att hon kan ta sig hem själv efter...
Svar
18
· Visningar
2 913
Senast: lil-sis
·
Kropp & Själ Finns det saker ni bara inte kan sluta oroa er för? Vardagliga eller för framtiden? Jag är en orolig person och oroar mig för många...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
9 900
·
Kropp & Själ Jag använder läsglasögon på nära håll, inga glasögon annars. Det blev nyligen dags för nya terminalglasögon på jobbet, de gamla...
Svar
8
· Visningar
6 051
Kropp & Själ Svårt att välja titel. Jag har fått för mig att det skulle vara snyggt med hål i öronen och sen också att töja så man kan sätta in plugg...
2
Svar
33
· Visningar
3 786
Senast: Sassy
·
Svar
50
· Visningar
7 302
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Jag är så arg och ledsen just nu! Jag har sneda framtänder och ett hyfsat överbett som jag under min ungdom mådde väldigt dåligt över...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
55 967
Kropp & Själ Uppdrag granskning har gjort en serie om psykisk ohälsa till följd av stress. Jag skulle vilja be er alla att se den. Jag känner igen...
Svar
11
· Visningar
1 963
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Är rätt förkyld men försöker ändå komma på nåt jag orkar laga till middag. Men jag orkar inte ens tänkta ut något O_o.
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Är det någon som har varit på en sådan? Med vad för typ av åkomma? Blev hänvisad från 1177 att besöka lättakuten på hälsocentralen på...
Svar
13
· Visningar
1 613
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Era bästa tips mot att undvika smitta mottages tacksamt och något desperat! Jag blir förkyld ca 1 gång/månad eller varannan månad och...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 214
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar