Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
Kropp & Själ Jag har endel funderingar som jag skulle vilja diskutera. Jag är själv hetero, så mina funderingar är då kring heterosex men alla...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 895
Kropp & Själ Har sedan länge extremt spända muskler i nacke och rygg. Känner av yrsel ibland. Det knakar och knastrar i nacken, men har blivit bättre...
2
Svar
24
· Visningar
4 268
Senast: tott
·
Kropp & Själ Min sambo har haft andningsuppehåll vid sömn i många år troligen. Han visste inte om det förrän han träffade mig och jag påtalade det...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Vart jag än vänder mig just nu ser jag träningsresultat, "pepptrådar", artiklar om motion och hälsa osv. Det finns en väldigt populär...
24 25 26
Svar
511
· Visningar
24 840
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Aaaah detta helvete! Jag har haft ont i ländryggen i typ en månad och kopplat ihop det med att jag ligger och ammar i exakt samma...
2
Svar
37
· Visningar
4 136
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Hjälp! Mina tår tar död på mig. De gör så vansinnigt ont! Jag misstänker starkt att det beror på stålhätta på jobbet. Vad kan jag göra...
2
Svar
27
· Visningar
4 266
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Jag fick en NPF-diagnos i början av högstadiet. Jag har sedan klarat mig hyfsat genom livet, med samhällets mått mätt. Då jag har fixat...
2
Svar
22
· Visningar
2 364
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Nyss hemkommen från malmöfestivalen och fortfarande lyrisk över smaken. Rätten fick full pott av den lokala matkritikerguden och jag var...
Svar
16
· Visningar
2 734
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Halloj, Jag blev sjukskriven direkt efter gymnasiet och fick sen med tiden aktivitetsersättning. När jag fyllde 30 år så fick man ju...
Svar
11
· Visningar
2 659
·
Kropp & Själ Med en liten smygping till buke-ortopederna ;) Dotterns häst snubblade så hon trillade av idag och lyckades tydligen landa olyckligt...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 264
Senast: ameo
·
Kropp & Själ För 2 veckor sen så sprack min trumhinna och sen dess har det runnit vätska ur det. Dagarna innan det sprack var jag hos örondoktorn...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Det allra bästa jag vet är djur, förr tränade jag hästar men har lämnat hästlivet och är nu hängiven hundägare. Jag ÄLSKAR att träna...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 371
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Blir lite en spin-off på tråden om kappa till klänning kanske... Jo, jag har ju fyndat två fina kappor, men nu känner jag att jag inte...
Svar
18
· Visningar
1 418
Kropp & Själ Jag vet inte hur det har gått till, men plötsligt tycker jag att jag stöter på ord och funderingar om svek överallt. Människor som är...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 025
Kropp & Själ Tills häromdagen hade jag ingen aning om att detta var ett problem som skulle lösas. Jag tänder inte på nåt, punk slut. Tidiga tonåren...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 052
·
Kropp & Själ Börjar bli desperat!!!! Har varit förkyld sen 19 augusti. Sen övergick det sista veckan i augusti till influensa, följt av förkylning...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 198
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Inspirerad av andra tråden undrar jag om det finns någon riktigt bra färg för ögonfransar? Vad använder ni och hur länge sitter färgen i?
Svar
19
· Visningar
1 318
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag tänkte skriva ”ni som lider av psykisk ohälsa” men jag antar faktiskt att det innefattar alla människor, i olika grad. Så jag väljer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 154
·
Kropp & Själ Var på Shiphol för några timmar sedan och tänkte köpa Toblerone salted almond ni vet den med turkos förpackning men kunde inte hitta...
Svar
13
· Visningar
1 746
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Någon som har ett? Bra/dåligt? Vad ska man tänka på när man köper ett? :)
Svar
10
· Visningar
2 354
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama