Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag var precis ute och gick och hittade en lång jäkla rullator. Tyvärr var jag inte så smart att jag fotade, men jag blir ändå nyfiken...
2
Svar
29
· Visningar
2 865
Senast: Hallon
·
Kropp & Själ Vad använder ni för deodorant? Har använt rexona i fler år men nu tycker jag den inte ens funkar en halv dag innan jag känner mig...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 864
Kropp & Själ Någon mer än jag här som går på vattengympa? Har ni några "favoritövningar" i vattnet, som ni tycker är extra bra/kul? Jag går i en...
Svar
12
· Visningar
1 580
Senast: nickan1
·
Kropp & Själ Jag tänkte att någon här kanske kan ha någon idé om varför det kan bli så, och om det finns något man kan göra åt det, andra mediciner...
Svar
11
· Visningar
3 102
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Vad har ni som knaprig topping eller tillbehör till er nattgröt/over-night-oat. Kommit in i en grötperiod men saknar lite knaprigt...
Svar
3
· Visningar
444
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Nu behöver jag Dr. Bukes hjälp, jag tror jag har lyckats göra någon form av kraschlandning. Denna vecka har jag varit förkyld och...
Svar
19
· Visningar
1 899
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Jag tror inte jag är helt ensam om det här, så jag hoppas att någon sitter inne på ett tips, eller en teori. Alltså det här med höst...
Svar
5
· Visningar
479
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Efter MR av min ländrygg veg jag nu att det finns en "platt och buktande" och en bara lite buktande disk i det område där jag sedan...
Svar
12
· Visningar
1 323
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag ska skicka in kvitton för sjukhusbesök till mitt försäkringsbolag (de ersätter sånt så det vet jag) men jag har två försäkringar, en...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: BernT
·
Kropp & Själ En sak som jag återkommande funderar över är vad som definierar en nära relation. Om någon säger till exempel "jag och min mamma står...
Svar
13
· Visningar
2 026
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Njä, inte sånna där som gör allt rött utan vanliga glasögon som gör allt tydligare i regnigt mörker. Brukar vara gula tror jag. Är det...
Svar
3
· Visningar
409
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hej! För några veckor sedan gick min - alldeles, alldeles för unga - mamma bort helt oväntat i en massiv hjärnblödning. Jag hade pratat...
2
Svar
20
· Visningar
2 978
Senast: Pipleksak
·
Kropp & Själ Jag funderar lite på preventivmedel av olika slag, och ja jag veeet att kondom är det enda som skyddar mot könssjukdomar. Och hitintills...
2
Svar
33
· Visningar
3 707
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, när allt blir för mycket, Trump, Syrien/Turkiet, Amazonas, klimatet, den alltmer öppna rasismen i Sverige, vad gör...
Svar
10
· Visningar
740
Kropp & Själ Jag har precis skaffat linser då jag inte alltid vill ha glasögon då det är krångligt vid vissa tillfällen, tex vid en del övningar på...
2
Svar
31
· Visningar
3 187
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Har ni förslag (klart ni har!) på lyxiga, roliga, härliga hotellvistelser i södra Sverige? Behöver komma iväg över en natt och ta det...
2
Svar
29
· Visningar
3 019
Senast: Ridinglady
·
Kropp & Själ För något (några?) år sedan gjorde något märke reklam för ”en tyst italienare” dvs en tyst hårfön av italienskt fabrikat. Minns tyvärr...
Svar
4
· Visningar
1 227
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Undrar om nån här tagit/tar den och vill dela med sig av erfarenheterna? Är medveten om att det är individuellt men vore bra att få läsa...
Svar
11
· Visningar
13 143
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Ska försöka att inte skriva en hel roman. Jag har antagligen haft rls från tonåren men inte förstått vad som var fel och läkaren...
Svar
3
· Visningar
1 585
Senast: Skorpis_8
·
Kropp & Själ Vaknade i natt av att jag hade ont i magens nedre del. Känns ungefär som mensvärk, men grejen är att mensen upphörde för ca 1,5 år sen...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama