Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har någon något bra tips på en liquid bronzer eller tinted moisturizer? Hade en bra en i resestorlek från benefit, men nu är den tyvärr...
Svar
0
· Visningar
215
Senast: MCP
·
Kropp & Själ Jahapp. Ytterligare en morgon när hela världen snurrar. Det är inte roligt alls. Dessutom mår jag illa, så igår satt jag hukad över...
Svar
12
· Visningar
1 360
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Äter omega 3 kapslar + några andra kosttillskott och kapslarna (speciellt omega 3) är ju enorma! Går okej att svälja men de typ fastnar...
2
Svar
20
· Visningar
5 285
Senast: Smulis
·
Kropp & Själ Hösten kom med värk. Jobbar på kontor och vill ha ledigt snygga kläder. Helst går jag runt i jeans och en snygg tröja till på jobbet...
Svar
8
· Visningar
955
Senast: Diabetikern
·
Kropp & Själ Hej nu i helgen natten mellan lördag och söndag så tog min väns bror det sista ande taget efter en lång tids sjukdom han var en kämpe...
Svar
14
· Visningar
1 402
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Hörde idag en teori som gick ut på att mina kroppsliga problem (värk och styvhet, yrsel och tinnitus bl.a.) beror på att jag inte har...
2
Svar
36
· Visningar
3 029
Senast: tott
·
Kropp & Själ Ni som går på friskis och svettis gruppass, har någon av er lite koll på hur svårt det är med yoga soft och core? Jag går vanligtvis på...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Igår fick jag lite smygande ont i tinningen på höger sida. Det gör ont på ett för mig obekant sätt, fjäderlätt beröring på en särskild...
Svar
9
· Visningar
2 007
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Tänker mig en liten utmaning, eller något i den stilen iaf :) Fick idéen när chefen berättade hur glad en person blivit när jag...
Svar
8
· Visningar
1 154
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Ni som har korrigerat synfel med ögonlaser, hur gick det? Blev det bra? Har ni fått några problem efteråt, typ ökad ljuskänslighet eller...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 557
Kropp & Själ Jag köpte ett paket schampo + conditioner online och när jag öppnade paketet så var locket på schampoflaskan inte fastskruvad...
2
Svar
28
· Visningar
2 069
Senast: krumbukter
·
Kropp & Själ Jag slant när jag diskade vassa monsterkniven. Skar rakt över fingret precis under nagelbandet. Blödde kopiöst i ett par timmar. La...
2
Svar
27
· Visningar
13 752
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Hittade bara en gammal tråd om tandläkarhelvetet (inte mitt ordval :p). Visst är det några här som gjort tandreglering i vuxen ålder...
2
Svar
26
· Visningar
3 574
Kropp & Själ Jag har varit sjuk i tvångssyndrom i ganska många år och har utöver det även asperger och ADD. Tidigare har jag testat mediciner, bland...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: krumbukter
·
Kropp & Själ Många är vi som behöver antidepressiva mediciner. Hur dana biverkningar lever ni med och är det värt det?
2
Svar
23
· Visningar
5 652
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag halkade inomhus tidigt i våras, ramlade och slog stortån in i en vägg. Kände inte av det så mycket då för jag slog även andra...
Svar
4
· Visningar
3 167
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Vad tar ni vid migrän? Jag har tagit treo och det har funkat bra men nu känner jag att den inte hjälper och jag behöver något starkare...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 695
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Är det någon här som gjort Lasek-operation? Jag var på Memira idag och de rekommenderade den metoden på grund av tunna hornhinnor och...
Svar
7
· Visningar
1 635
Senast: terwa
·
Kropp & Själ Jag håller på att bli tokig... I torsdags var jag i stallet och det fullkomligt kryllade av knott, kände att de va i håret och kröp...
Svar
19
· Visningar
2 221
Kropp & Själ Min mamma har fått diagnosen familjär hyperkolesterolemi. I och med att det är ärftligt finns det risk att jag också har det. Det oroar...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024

Hund, Katt, Andra Djur