Betedde sig schampot som schampon brukar? Dvs skummar och håret känns rent.
Då var det troligen schampoo i flaskan. Och vem skulle ha i något annat i den? Vad skulle personen vinna på det? Inget. Så oroa dig inte.
Dina rena handdukar är fortfarande rena fast att dom hängt i närheten av en använd handduk. Hur skulle dom ha blivit smutsiga?
Du borde ta upp din oro om detta för din psykolog eller vad du har för hjälp. För jag hoppas att du verkligen har hjälp.
 
Betedde sig schampot som schampon brukar? Dvs skummar och håret känns rent.
Då var det troligen schampoo i flaskan. Och vem skulle ha i något annat i den? Vad skulle personen vinna på det? Inget. Så oroa dig inte.
Dina rena handdukar är fortfarande rena fast att dom hängt i närheten av en använd handduk. Hur skulle dom ha blivit smutsiga?
Du borde ta upp din oro om detta för din psykolog eller vad du har för hjälp. För jag hoppas att du verkligen har hjälp.
Den skummade, men håret kändes inte lika rent som vanligt och blev tovigare. Men mitt hårda vatten kan orsaka att känslan varierar lite också tror jag.
Har en läkare, men är inte i skick för att aktivt behandla så jag träffar inte denne så ofta.
 
Den skummade, men håret kändes inte lika rent som vanligt och blev tovigare. Men mitt hårda vatten kan orsaka att känslan varierar lite också tror jag.
Har en läkare, men är inte i skick för att aktivt behandla så jag träffar inte denne så ofta.
Har du använt samma märke förr?
Vattnet kan påverka. Jag tror inte att något var fel på schampot.
Det var synd för det måste ta mycket på din ork att vara så orolig för allt.
 
Mina schampon reagerar lite olika, något skummar mer än andra. Jag köpte hovlack i somras och ena korken hade skruvats av och läckt ut i förpackningen. Sånt som händer. Hade jag använt hovlack ofta hade jag velat reklamera och få en ny.
Det är ingen som har mixtrat med ditt schampo och din blöta handduk har garanterat inte gett ifrån sig några bakterier som inte hör hemma hos dig.
 
Jag köpte ett paket schampo + conditioner online och när jag öppnade paketet så var locket på schampoflaskan inte fastskruvad ordentligt. Jag duschade ändå med det för jag behövde verkligen tvätta mig.
Nu har jag ångest och är orolig över ifall någon mixtrat med schampot och det är orent. Borde jag ha slängt det eller är det okej att använda?
Nej det är inte orent och ingen har mixtrat med den.
 
Har du använt samma märke förr?
Vattnet kan påverka. Jag tror inte att något var fel på schampot.
Det var synd för det måste ta mycket på din ork att vara så orolig för allt.
Ja, jag har använt mig av det märket en gång i veckan och vanligtvis tror jag att det brukar kännas likadant varje gång. Den här gången var håret mer platt och lealöst efter, men schampot löddrade visserligen som det brukar. Sedan sved mina ögon efter duschen, men det kan ju också vara att det helt enkelt smet in schampo/tvål under tiden jag sköljde av. Svidandet gav med sig morgonen efter.
 
Mina schampon reagerar lite olika, något skummar mer än andra. Jag köpte hovlack i somras och ena korken hade skruvats av och läckt ut i förpackningen. Sånt som händer. Hade jag använt hovlack ofta hade jag velat reklamera och få en ny.
Det är ingen som har mixtrat med ditt schampo och din blöta handduk har garanterat inte gett ifrån sig några bakterier som inte hör hemma hos dig.
Men är det olika märken eller kan samma märke bete sig olika?
 
Men är det olika märken eller kan samma märke bete sig olika?
Jag tycker samma schampo kan ändra sig, därför har jag två jag bytar mellan. Jag får lätt klåda och har två milda som byter av varandra, tycker att jag får sämre verkan om jag kör på samma hela tiden. Samma som deodorant, där byter jag också, för jag tycker efter ett tag att jag luktar svett om jag kör samma.
 
Jag tycker samma schampo kan ändra sig, därför har jag två jag bytar mellan. Jag får lätt klåda och har två milda som byter av varandra, tycker att jag får sämre verkan om jag kör på samma hela tiden. Samma som deodorant, där byter jag också, för jag tycker efter ett tag att jag luktar svett om jag kör samma.
Okej, tack för svar.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min mor är alkoholist. Ev. far också men han förlorar inte sitt förstånd i samma grad som mor. Jag bor fortfarande hemma och har planer...
2
Svar
27
· Visningar
3 111
Senast: gråvarg
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 204
Hundavel & Ras Jag gjorde ett impulsköp i höstas, som jag tyvärr ångrar bittert. En mops. Jag har alltid haft fördomar om folk som köper och...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
20 397
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp