Större forumuppdatering genomförd

Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så mycket ny funktionalitet.
Tanken är att sidorna skall bli ännu lite snabbare.

Det finns fortfarande lite saker att fixa till, bland annat skall en del översättas, framförallt gäller nog detta det som förut kallades PM, privatmeddelanden och som nu bytt namn till DM, direktmeddelanden. Funktionaliteten har dock inte ändrats så mycket annat än att man nu kan söka bland sina meddelanden.

Som vanligt skriv gärna om ni hittar något konstigt eller något nytt och om det är något annat än direktmeddelanden som behöver översättas.
 
Försöker jag öppna sidan på datorn är hela skärmen vit och det står Ett oväntat fel uppstod. Försök igen senare. Men på telefonen fungerar det som vanligt
 
Försöker jag öppna sidan på datorn är hela skärmen vit och det står Ett oväntat fel uppstod. Försök igen senare. Men på telefonen fungerar det som vanligt
Det skulle kunna vara något problem med cache hos dig eller något här.
Är det fler som har liknande problem? För mig fungerar det bra även på datorn.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Jag har precis genomfört en större uppdatering av forumet och har valt att släppa in er innan allt egentligen är färdigt. Min tanke är...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 719
Senast: Silver Girl
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Åren bara går och går. Det har nu gått 21 år sedan starten 14/5 1996. Under det senaste året har vi haft rekord i antal unika på sidan...
2
Svar
20
· Visningar
3 351
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webbsidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men de heter nu Bukefalos.com sedan...
Svar
2
· Visningar
1 194
Senast: Mim
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Som ni kanske märkt har jag testat nya radannonssidor publikt i några dagar. Nu känns det som det fungerar tillräckligt bra för att gå...
Svar
0
· Visningar
2 210
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp