Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har länge dragits med övervikt, och antar att mina nuvarande besvär härrör till det... Har ont i knän och rygg, så till den grad att...
2
Svar
29
· Visningar
2 567
Senast: Texaz
·
Kropp & Själ Jag har tidigare misshandlat min hårbotten ganska rejält med blekning och mycket produkter utan problem. Kanske är det som jag nu får...
2
Svar
29
· Visningar
3 414
Senast: Linn-Nora
·
Kropp & Själ Alltså jag får inte till det. Jag är normalviktig (men skulle kanske kunna gå mer fem kilo för idealvikt. Har dock en större byst. Så...
Svar
15
· Visningar
2 548
Senast: Regn
·
Kropp & Själ Jag får ta upp till 5 stycken tabletter av Theralen vid ångest, men det står inte hur ofta jag får ta det. Jag tar ju inte 5 tabletter...
Svar
11
· Visningar
1 493
Kropp & Själ Så här i mörka november, vad har ni för tips på energivande aktiviteter att göra i vardagen?
Svar
15
· Visningar
1 645
Kropp & Själ Hur funkar det? Är ni nöjda? Skulle ni rekommendera det? Funderar på att gå med i det men vill höra lite erfarenheter om det
2 3
Svar
42
· Visningar
5 070
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Jag har hyfsat dålig känsel i ett par fingertoppar, det här är relativt nytt. Jag har generellt ganska kass blodcirkulation, men det här...
2
Svar
32
· Visningar
6 297
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Att kombinera ipren och alvedon är ju vanligt, men nu har jag fått paracetamol med högre styrka, den är på 1 gr. Någon som vet om även...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Läste precis att det ska vara ohälsosamt att äta nudlar för att dom innehåller bisfenol a. Detta är inget som står i...
2
Svar
29
· Visningar
9 315
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Mamma har problem med att klippa tånaglarna så jag funderar på att köpa en elektrisk nagelfil till henne. Någon som har testat och vad...
Svar
1
· Visningar
304
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Jag har åkt av hästen och brutit armen precis under axeln. Smärtan är fruktansvärd. Jag har fått en slinga samt ett recept på oxycontin...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
30 443
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Är det nån här som testat det? Antingen via video eller chat. Funderar på om det kan vara nått för mig som stressar så för att åka iväg.
Svar
4
· Visningar
560
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Undrar om någon upplevt något liknande... Har under de senaste veckorna fått konstiga anfall. De varar bara ca 20-30 sekunder och det...
Svar
17
· Visningar
2 892
Kropp & Själ Jag har långt och mycket hår som jag nästan alltid tuperar och stylar i väldigt höga 60-tals frisyrer à la Brigitte Bardot, därför är...
Svar
2
· Visningar
509
Kropp & Själ Vi håller på att ställa in dotterns Elvanse. Dottern har mycket svårt att själv känna och märka något alls. Jag märker ingen skillnad...
Svar
14
· Visningar
11 663
Senast: Calmiche
·
Kropp & Själ Det var jättesvårt att ta en bild, men... syns kanske att det sticker ut nåt där iaf... Bakgrund: I somras ramlade jag med cykeln och...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 501
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hjälp! Har hostat i ungefär två månader nu och det blir bara värre och värre. Fick Mollipect av läkaren för ca 1,5 vecka sedan och...
2
Svar
35
· Visningar
4 815
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Börjar med att skriva att allt är normalt igen sedan ca 2 veckor. Ja, vad hände med/i mitt bröst? Det började med att det plötsligt en...
Svar
2
· Visningar
564
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har funderat på en sak. Jag trivs fenomenalt bra i min lägenhet, men ibland behöver jag lite omväxling, typ vara hemifrån en eller...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 906
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag har i princip aldrig använt ansiktskrämer, med några enstaka undantag genom åren. Nu har jag fått tag i en dagkräm med hyaluron och...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: Miao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama