Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag jobbade bort gravidkilona efter båda barnen med VV, det gick lätt och jag var aldrig hungrig. Sen är man ju olika i hur man gillar invigning + möten. För min del var regelbunden vägning ett stort stöd, annars var det för lätt för mig att slarva.
@lingonben Senaste gången gick jag dit och vägde mig men gick sedan innan mötena började, om jag inte hade särskild lust att stanna. Även jag behöver det för att inte slarva. När jag försökt med bara online har det inte funkat.
Jag körde VV i ca 3 år, gick ner ca 20 kg uppdelat på två perioder (graviditet i mitten). Funkade jättebra och jag trivdes helt okej med det. Lite jobbigt att registrera hela tiden och ja, man är lite lost efteråt om man inte har appen längre (dock hade jag ändå ett bra hum om ungefär vad man skulle äta och vad det låg på i points).
Nu har jag gått över till LCHF istället och det funkar bättre för mig, men nu har jag inte nå mycket kvar att gå ner (typ 5 kg). Framförallt är mitt blodsocker mer stabilt nu så jag slipper vara "hangry" Dessutom upptäckte jag att jag blivit känslig för gluten, så bröd och sånt mår jag ändå bättre utan nuförtiden.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.