Alexandra_W
Trådstartare
Alltså detta med armbrott vid axeln låter verkligen som en mardröm med din beskrivningDu måste ju va helt slut vid detta laget med så lite sömn!
Du kanske tycker det här är ett fånigt tips men för mig har det kunnat funka på liknande situation (inte sådana smärtor som du beskriver men allmänt jävlig situation). För att inte helt tappa konceptet och bli vansinnig brukar jag bestämma en viss dag framåt i tiden, typ 3 dagar fram eller 5 osv. Så intalar jag mig att jag bara behöver stå ut dessa 3 dagar. Jag behöver inte ta ställning till fortsättningen utan 3 dagar gäller. Först när dessa dagar har gått måste jag fundera på framtiden. Kan jag prova 3 till? En vecka? Osv. Det brukar hjälpa mig att liksom ha nåt att hänga mig fast vid som inte känns så avlägset eller omöjligt. Förstår du hur jag menar? Det är ju en ren och skär lögn ibland men för mig funkar det att lura min hjärna trots att jag avslöjar sanningen för den
Krya på dig!! Hoppas verkligen att det vänder till det bättre snart!
Jag förstår precis vad du menar. Jag använder mig konstant av det men med "imorgon" hela tiden. Annars skulle jag legat i en hög och grinat konstant.