Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Den här frågan ställer jag främst till er som har lätt att oroa er för än det ena och än det andra - oftast helt i onödan. Jag är en sån...
Kropp & Själ
Är det någon här som har erfarenheter av att avfärga sitt hår hemma? Vilket märke rekommenderar ni?
Har ordentlig utväxt med råttfärgat...
Kropp & Själ
Vissa kanske minns att jag i somras hade jätteproblem med torra ögon. Hittade en droppe som funkar okej, den får jag fortfarande använda...
Kropp & Själ
Jag har ofta utslag under ögonen, små prickar som sitter runt yttre ögonvrån och under ögonen. De kliar inte, men ser tråkiga ut tycker...
Kropp & Själ
För ca 1månad sen fick jag otroligt ont i högra bröstet. Det gjorde ont att sträcka upp högerarmen för att ta ner saker, gjorde ont att...
Kropp & Själ
De senaste månaderna har jag upptäckt att jag nästan alltid får ont i halsen framåt eftermiddagen/kvällen de dagar då jag sovit ovanligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.