Men vi har väl kvalster oavsett fakefransar eller inte? Jag tror inte det finns någon människa som inte har kvalster.Googlade. Panik![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vi har väl kvalster oavsett fakefransar eller inte? Jag tror inte det finns någon människa som inte har kvalster.Googlade. Panik![]()
Men vi har väl kvalster oavsett fakefransar eller inte? Jag tror inte det finns någon människa som inte har kvalster.
Äter de upp rötterna vid fransarna??Jo, men Demodex och kvalster som äter upp fransrötterna har vi inte.
Tydligen är folk rädda för att rengöra och tvätta dem och det skapar en gosig miljö för kvalster. Du har ju helt plötsligt väldigt mycket fler fransar åt dem att bo i.
Fast de bor väl i hårsäckarna? De extra fransarna har ju inga hårsäckarJo, men Demodex och kvalster som äter upp fransrötterna har vi inte.
Tydligen är folk rädda för att rengöra och tvätta dem och det skapar en gosig miljö för kvalster. Du har ju helt plötsligt väldigt mycket fler fransar åt dem att bo i.
Fast de bor väl i hårsäckarna? De extra fransarna har ju inga hårsäckar![]()
Att avlägsna fejkfransarnaFöljdfråga: vad är smidigaste/bästa rengöringen?
Jo det är ju vanligt, men det är ju ett relativt nytt fenomen så vi har väl inte hunnit se konsekvenserna av det än kanske. Är inte så insatt mem om man googlat så finns det rätt mycket info om ämnen i limmetOch ändå är det så vanligt med fransförlängning. Vad är det för ämne i limmet som ger sådana bestående men?
Men vi har väl kvalster oavsett fakefransar eller inte? Jag tror inte det finns någon människa som inte har kvalster.
Jo, men eftersom det blir mer och tjockare så trivs kvalster bättre med extensions än hos de som bara har naturella fransar. Så för oss som har extensions är det extra viktigt att vi gnuggande tvättar fransarna varje dag.Men vi har väl kvalster oavsett fakefransar eller inte? Jag tror inte det finns någon människa som inte har kvalster.
Brow Henna eller RefectoCil.Hittar inte det jag söker, men har för mig att ni tagit upp det i tråden:
Bästa fransfärgen?![]()
Hittar inte det jag söker, men har för mig att ni tagit upp det i tråden:
Bästa fransfärgen?![]()
Xlash pro@Unafraid vad är det för serum?
Wow! Det är xlash jag använder också och jag är sjukt nöjd! Innan jag började med den så hade jag knappt några fransarI samband med den här tråden köpte jag ett fransserum.
Jag vet att förebilden är kass och jag har maskara på bild två, men det ÄR stor skillnad. Så drygt en månad med serum, jag tror inte jag behöver några lösfransar.
Visa bifogad fil 39813