Vira
Trådstartare
Jag fegade ur! Min bror var på kontroll där strax efter mig, och fick höra ännu mer om riskerna än vad jag hade gjort. Lät på dem som att om man hade så stora synfel som han och jag har (omkring 7) så får man i princip räkna med att det inte blir riktigt rätt i alla fall, och att man får problem med att köra bil i mörker, och då vågade inte jag. Men om jag hade ett mindre synfel hade jag definitivt provat, och det kan nog hända att jag gör det lite längre fram när tekniken har blivit bättre .Registrerade mig precis här på bukefalos... Mest för denna trådens skull, men är jag även hästintresserad . Dock inte till den grad att jag regelbundet skriver på forum...
Är också väldigt nyfiken på att korrigera min syn men ängslig som man är så har jag inte kommit till skott.
Har varit på förundersökning på både Memira och Vårda. Min syn har varit dålig men stabil ett bra tag nu och jag har fått klartecken av båda två. Men jag har fortf det där stora "tänk om..." i bakhuvudet.
@Vira Det har gått mer än ett år nu. Har du gjort operationen? Isf hade det varit trevligt med lite feedback Några biverkingar?
@Trott Hur är det för dig? Fortfarande lika nöjd? Har du upplevt några problem?
Tacksam för all feedback!