Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag befinner mig ensam ute i stugan över helgen, och har ofta varit här uppe själv även under vinterhalvåret. Vilket har väckt...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 425
Senast: honung
·
Kropp & Själ Jag har råkat glömma bort att sambo snart fyller år. Vi brukar visserligen inte fira så mycket men i år är det dags. Hur som haver, jag...
Svar
3
· Visningar
671
Kropp & Själ Ja som topic lyder. Jag har haft det här problemet länge och tänkte be om tips för vilka schampon som funkar för just er (kanske något...
2
Svar
32
· Visningar
5 610
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ En sån där Lill-Babs har under fötterna i reklamen? Jag funderar om en sådan skulle kunna hjälpa mig. Mina fötter är ofta iskalla...
Svar
11
· Visningar
8 264
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ hej buke på grund utav mitt psykiska mående har jag endel funderingar om npf-diagnoser -- ffa add. är inom vården redan -- men är som...
2
Svar
37
· Visningar
2 980
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ För er som följde min andra tråd där jag kände att jag behövde flytta närmre min familj, naturen, lugnare liv osv så blir det här en...
Svar
11
· Visningar
1 913
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Hej just fått ett tradigst besked om min väns bror som har cancer de har valt att avsluta hans behandling av hans medicin som han går på...
Svar
3
· Visningar
799
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Har fått som något märkligt exem på handen (såg att det börjat på andra handen också)mellan fingrarna. Kliar satan, är ömt och allmänt...
Svar
6
· Visningar
1 086
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Jag funderar över hur andra som varit sjuka i utmattning fungerar efter att de rehabilliterats och är tillbaka i livet efter...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 790
Senast: _Taggis_
·
R
Kropp & Själ Senaste flygningen jag gjorde tittade jag på Crazy Ex-Girlfriend och nu är jag så sjukt sugen på att gå och äta på nåt kul och bra...
2
Svar
24
· Visningar
1 925
Senast: Lager
·
Kropp & Själ Är det någon här som tagit receptfria tabletter med Valeriana för sömnsvårigheter? Vad upplevde ni för resultat? Dras i perioder med...
Svar
15
· Visningar
1 271
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Som rubriken lyder.. Vet ngn hur man gör för att få en ny? Eller kan man gå till ett provtagningsatälle utan själva pappret? Fick en...
2
Svar
23
· Visningar
7 449
Senast: illach
·
Kropp & Själ Jag har en massa spänningar i kroppen - ländryggen, käkarna, nacken mm. Jag har börjat med yin-yoga för att få hjälp, men undrar om ni...
Svar
3
· Visningar
234
Senast: tgd
·
Kropp & Själ Skulle ta på mig bh'n nyas och såg då detta. Vet inte var det kommer ifrån? Använder sportbh utan byglar vanligtvis, så inte därifrån...
Svar
19
· Visningar
1 792
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ När jag var 4-6 år var jag med om en olycka med armbrott som följd. Efter detta har jag ibland haft problem med min armbågsled. 2016...
Svar
5
· Visningar
754
·
Kropp & Själ Öppnade nyheterna till frukostkaffet här om dagen och fick en otrevlig upplevelse. De där implantaten som sattes i mina äggledare för...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 437
·
Kropp & Själ Brukar ha väldigt fint blodtryck, har legat runt 120/70 nästan hela mitt vuxna liv, ändrades lite under graviditeten, men fortfarande...
Svar
16
· Visningar
1 250
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Är det någon här som har fått detta i vuxen ålder, som kan berätta hur tidsperspektivet är från att läkare skrivit i intyget till att...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Tass
·
Kropp & Själ När jag vaknade imorse fick jag en extrem chock. På köksbänken låg det fullt med mjöl och ugnsplåtar och hela köket var fullt av deg...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 969
Senast: Riru
·
Kropp & Själ Finns det någon här som kan rekommendera något tillskott för bättre hårkvalité? Finns det ens något som fungerar? Vilka är era erfarenheter?
Svar
10
· Visningar
758
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama