Vad använder ni för deodorant?
Har använt rexona i fler år men nu tycker jag den inte ens funkar en halv dag innan jag känner mig ofräsh...
Vill ha tips på någon som håller en hel dag
Bats oparfymerad från apoteket! Den är grym
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har använt rexona i fler år men nu tycker jag den inte ens funkar en halv dag innan jag känner mig ofräsh...
Jag gör egen deo och tycker det funkar kanon. Dessutom slipper jag aluminium i deon. Receptet är: 1 del kokosolja (gärna doftfri för att slippa kokosdoften), 1 del bikarbonat och 1 del potatismjöl. Man smälter kokosoljan i vattenbad och blandar sedan ner de torra ingredienserna. Man kan ha i lite eterisk olja om man vill ha doft.
@Magiana @Sol Hur förvarar ni deon? Hur använder man den, som en kräm? Det låter intressant!
Jag tror det skulle funka för mig, svettas inte alls lika mycket längre. Förr hade jag alltid stora ringar under armarna Det har gått över som tur väl är.
Någon fråga till, blir inte kläderna kladdiga? Fettfläckar, svårt att få bort?
Jag trodde min skulle ge fettfläckar men icke. Blev förvånad. Och slipper de vita som blev av den som funkade bäst innan, dove stick.
Vad bra! Då ska jag testa.
Tillägg, jag har väldigt sällan vita kläder och har inte haft sedan jag bytte till denna! Men ljusa gråa o andra färger har inte varit några problem alls för mig faktiskt
Förvarar den i badrumsskåpet. Den blir som en stiftdeo, det kan bli lite vitt av potatismjölet/majsstärkelsen på insidan av kläderna men inget mer.@Magiana @Sol Hur förvarar ni deon? Hur använder man den, som en kräm? Det låter intressant!
Jag tror det skulle funka för mig, svettas inte alls lika mycket längre. Förr hade jag alltid stora ringar under armarna Det har gått över som tur väl är.
Förvarar den i badrumsskåpet. Den blir som en stiftdeo, det kan bli lite vitt av potatismjölet/majsstärkelsen på insidan av kläderna men inget mer.
Jag har den i en vanlig burk med lock. Sen applicerar jag antingen med fingrarna eller baksidan av en tesked. Kläderna blir aldrig kladdiga eller får fettfläckar då fettet går in i huden.@Magiana @Sol Hur förvarar ni deon? Hur använder man den, som en kräm? Det låter intressant!
Jag har den i en vanlig burk med lock. Sen applicerar jag antingen med fingrarna eller baksidan av en tesked. Kläderna blir aldrig kladdiga eller får fettfläckar då fettet går in i huden.
Jag tänkte mer på i vad det förvaras. Typ hurdan burk
Jag tänkte mer på i vad det förvaras. Typ hurdan burk