Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så mysigt det låter med bokläsningen, älskade när mamma läste högt för oss. Framförallt alla Narnia böckerDen bästa stunden på dagen är när jag läser högt för mina barn. Jag är med människor jag tycker om och delar en upplevelse - ett äventyr.
Jag skulle inte heller kunna leva utan skogspromenader. Under semestern när jag kunde promenera varje dag var livet på topp.
För någon som inte har något motorintresse alls, vad innebär lastbilarna för dig? Vad gör du med dom, är det bara att köra eller mekka och fixa dom?Bara fortsätta med EN sak?
Jag tycker mitt liv är roligt och givande som det är, att bara fortsätta med en sak blir som att offra allt det andra som också är roligt och givande för mig.
Då hade det utan tvekan blivit lastbilarna för det ger mig mer än vad hästarna ger, men hästarna kommer nära på andra plats.
Tiden ja!Åh jag är så sugen på att köpa häst. Nu är jag dessutom på en plats i livet där jag hade haft råd att köpa en fin trevlig valack för ett par hundra k och liksom lyx-rida. Men tiden finns verkligen inte. Tänkte skaffa medryttarhäst till våren och sen 2021 eller 2022 köpa en egen. Eller så blir det ett barn till, då får hästen vänta några år till
Tiden ja!
Det är därför jag får abstinens ibland, jag har två småbarn, gård o heltidsjobb. Tiden till hästarna är inte som innan..
Stressen i livet gör däremot att hästarna är viktigare än nånsin.
❤
Jobbar som lastbilschaufför och får jag bara göra en sak, väljer jag att fortsätta med det då jag får ut så mycket av det.För någon som inte har något motorintresse alls, vad innebär lastbilarna för dig? Vad gör du med dom, är det bara att köra eller mekka och fixa dom?