Elaggregat som gett upp

aglaonema

Trådstartare
Nån som vet om man har ett elaggregat som gått sönder och har garanti kan man föra det till affären man köpt det från eller måste man själv föra det till nåt ställe där dom repareras. Nån som vet?

Nån som vet om man har ett elaggregat som gått sönder och har garanti kan man föra det till affären man köpt det från eller måste man själv föra det till nåt ställe där dom repareras. Nån som vet?
Är det garanti måste du kontakta butiken. Låter du laga det hos någon annan innan så lär inte garantin gälla längre.

Måste man då vänta medan butiken skickar iväg hela apparaten man brukar inte få en ny antagligen, menar hästarna blir utan ström i hagen rätt länge?!
Jag tror du kommer behöva skicka iväg aggregatet, men butiken kommer ge dig svar.

Jag vill inte vara utan el i stängslet, så har köpt ett extra aggregat att ha som reserv. Det behöver inte bli så dyrt om man köper ett begagnat, och det är skönt att veta att det finns här hemma ifall åskan eller något annat sätter det ordinarie ur spel.

I värsta fall får jag köpa nytt ju men förstår inte hur det kan hålla 1 år mina andra har varit 10+ liksom billigt var det inte heller. 😔 Kvittot har jag kvar men inget att hurra för texten syns knappt på en del ställen frågan är om det får godkänt ens.

Senast ändrad:
I värsta fall får jag köpa nytt ju men förstår inte hur det kan hålla 1 år mina andra har varit 10+ liksom billigt var det inte heller. 😔 Kvittot har jag kvar men inget att hurra för texten syns knappt på en del ställen frågan är om det får godkänt ens.
Om du vet datum det är köpt, priset och hur du betalat kan butikerna oftast ta fram köpet i kassasystemet även om en del av kvittot är oläsligt. Jag kopierade förut alla viktiga kvitton just för de inte ska blekas. Men det var på tiden man hade skrivare hemma

Liknande trådar

Anläggning Nån som vet om elaggregat kan gå sönder om det är felkopplat? Mitt förra gick sönder förra våren och jag köpte nytt som nu också gått...
Svar
2
· Visningar
205
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 619
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 942
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 218
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka