Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det garanti måste du kontakta butiken. Låter du laga det hos någon annan innan så lär inte garantin gälla längre.Nån som vet om man har ett elaggregat som gått sönder och har garanti kan man föra det till affären man köpt det från eller måste man själv föra det till nåt ställe där dom repareras. Nån som vet?
Måste man då vänta medan butiken skickar iväg hela apparaten man brukar inte få en ny antagligen, menar hästarna blir utan ström i hagen rätt länge?!Är det garanti måste du kontakta butiken. Låter du laga det hos någon annan innan så lär inte garantin gälla längre.
Det måste du fråga butiken hur deras rutin är.Måste man då vänta medan butiken skickar iväg hela apparaten man brukar inte få en ny antagligen, menar hästarna blir utan ström i hagen rätt länge?!
Jag tror du kommer behöva skicka iväg aggregatet, men butiken kommer ge dig svar.Måste man då vänta medan butiken skickar iväg hela apparaten man brukar inte få en ny antagligen, menar hästarna blir utan ström i hagen rätt länge?!
Om du vet datum det är köpt, priset och hur du betalat kan butikerna oftast ta fram köpet i kassasystemet även om en del av kvittot är oläsligt. Jag kopierade förut alla viktiga kvitton just för de inte ska blekas. Men det var på tiden man hade skrivare hemmaI värsta fall får jag köpa nytt ju men förstår inte hur det kan hålla 1 år mina andra har varit 10+ liksom billigt var det inte heller.Kvittot har jag kvar men inget att hurra för texten syns knappt på en del ställen frågan är om det får godkänt ens.
NejFöljdfråga, mitt aggregat står det 10-220 km på min hage är nog inte så lång som 10 km är det isåfall dåligt?