Hur säger man lättast ifrån utan att det skall bli bråk?

Men oj, det är ju helt vansinnigt. :banghead: Betydligt dummare än vad jag förstod det som. Tack för klargörandet alla!

Allt annat dom har kvar efter sin bortgångna häst, ska du betala det också? Pellets, mineraler, hovolja, kanske har dom även utrustning som behöver köpas loss :d Eller gäller det här galna tilltaget bara gemensamma inköp? Hoppas de inte vill köpa strö gemensamt också!

Om jag hade överskott av grovfoder kvar hade jag bara jublat, ett reservlager är alltid bra att ha.

Men oj, det är ju helt vansinnigt. :banghead: Betydligt dummare än vad jag förstod det som. Tack för klargörandet alla!

Allt annat dom har kvar efter sin bortgångna häst, ska du betala det också? Pellets, mineraler, hovolja, kanske har dom även utrustning som behöver köpas loss :d Eller gäller det här galna tilltaget bara gemensamma inköp? Hoppas de inte vill köpa strö gemensamt också!

Om jag hade överskott av grovfoder kvar hade jag bara jublat, ett reservlager är alltid bra att ha.
Tror inte det handlar om maten utan deras ekonomi 🙈

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 406
Senast: Mia_R
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 961
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 813
Senast: Lhas
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 096
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka