Vad ska jag träna?

Bodyjam, säger jag bara! :love::love::love:
Förkoreograferat danapass med två olika koreografier om man "bygger upp".
Hiphop/house-inspirerat för det mesta (såå inte min smak - egentligen, men det gör liksm inget) och en jäkla massa energi!
Alla kan vara med. Äldsta deltagaren vi haft var 77.
Jag hoppar inte och undviker snurrar (p.g.a skador i rygg, axlar, nacke och yrsel) - det finns ALLTID alternativ.

Var 3:e månad så byts koreografierna ut enligt konceptet (LesMills, finns över hela världen och många gym använder det) är man orolig över att "alla kan men inte jag" kom in när det är ny release!
Efter 4-5 pass sitter koreografierna hyfsat, sen är det bara att ösa på! :banana:

Jag har räknat ut att JAG har vart med i...7 år nu. Man blir beroende...helt klart.
 
Har du sett de yoga-videos som Adriene gör? (Googla på yoga with Adriene) Jag tycker de är suveräna!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
29 885
Senast: Åsa A
·
M
Kropp & Själ Detta gäller en närstående till mig, och det jag är ute efter är hjälp att fundera - finns det kanske någon "vanlig" fysisk/medicinsk...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 740
Senast: Lenis
·
Gravid - 1år Nu vet jag ju inte alls hur livet ter sej efter bebis ankomst, men jag funderar en del på det där med träning för mej. Jag är ensam så...
2
Svar
31
· Visningar
6 325
Senast: Badger
·
Hästvård Hästen är 10 år, och utdömd och triangelmärkt förra året för en medfödd hasledsdefekt som upptäcktes när han var åtta år. Defekten gav...
2
Svar
31
· Visningar
3 607
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp