Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, sådan här tycker jag är så kul, kommer ihåg ditt nick sen forever typ och trodde du var minst 15 år äldre än 39. Typ rena barnet fortfarande.Jag har ljusbrunt hår, är 39 år och har också börjat få lite grått. Färgar inte, antar jag skulle tappa rubb och stubb om jag gav mig på det eftersom det är i så dåligt skick.
Ja nu går det bara utför tydligen! Stel som ett kylskåp och gråa hårstrån som 33-åring...
Gissar (hoppas?) att det finns fler här inne? Hur gör ni? Färgar ni håret ofta eller struntar ni i dom gråa stråna och låter det ha sin gång?
Än så länge så är det inte många, men blir märkbart fler och fler. Det var längesen jag färgade håret öht och tänkte att nu ska jag skippa det för att få ett friskare och starkare hår, och nu när jag har kanske 1-2 decimeter kvar bara av det färgade håret så kommer det gråa så det är dags att slänga i färg iallafall...Eller.....?
Nu sitter jag här och funderar på om jag helt enkelt ska strunta i det och bli mer och mer gråhårig, om jag ska färga, eller om man ska göra en tex balayage och lägga in lite kallare slingor varje färgning så det inte blir lika tydligt?
Är ju så mörkhårig så det syns ju ganska väl...
Hur har ni gjort?
Vad intressant! Hur kan det komma sig att du trodde det? Jag har varit med här sedan....2004 tror jag, och då var jag 24. Så jädrans ung jag var och inte ett dugg torr bakom öronen alltså!Alltså, sådan här tycker jag är så kul, kommer ihåg ditt nick sen forever typ och trodde du var minst 15 år äldre än 39. Typ rena barnet fortfarande.
Ingen aning, antagligen för att jag har en viss förnekelse om min egen (ålders-) levnadsexistens, men för du verkar klok, mogen och så har du BARN. Vilket är så himla vuxet.Vad intressant! Hur kan det komma sig att du trodde det? Jag har varit med här sedan....2004 tror jag, och då var jag 24. Så jädrans ung jag var och inte ett dugg torr bakom öronen alltså!
Snällt skrivet! Tack!Ingen aning, antagligen för att jag har en viss förnekelse om min egen (ålders-) levnadsexistens, men för du verkar klok, mogen och så har du BARN. Vilket är så himla vuxet.
Jag blir 31 i år och har inga barn, tänker att ev. barn får bli när jag hunnit bli vuxen först.Snällt skrivet! Tack!
Men oj så gammal jag känner mig när jag tänker på att mitt äldsta BARN faktiskt når den vuxna åldern av 18 om bara 6 månader, sanslöst otroligt! Och mitt yngsta, som jag skrev en del om här när jag hade problem med hennes pappa, blir tonåring i år. Jag ÄR gammal. Och gråhårig. Och jag minns mitt 24 åriga buke jag som trotsig, ung och okunnig på livet! Vi skulle haft en tråd där vi tittade tillbaka på vårt första "buke-jag", hur vi upplever vår förändring!
Varit grå spräcklig hela livet! så jag känner inte till något annat. nej färgar inte håret.Ja nu går det bara utför tydligen! Stel som ett kylskåp och gråa hårstrån som 33-åring...
Gissar (hoppas?) att det finns fler här inne? Hur gör ni? Färgar ni håret ofta eller struntar ni i dom gråa stråna och låter det ha sin gång?
Än så länge så är det inte många, men blir märkbart fler och fler. Det var längesen jag färgade håret öht och tänkte att nu ska jag skippa det för att få ett friskare och starkare hår, och nu när jag har kanske 1-2 decimeter kvar bara av det färgade håret så kommer det gråa så det är dags att slänga i färg iallafall...Eller.....?
Nu sitter jag här och funderar på om jag helt enkelt ska strunta i det och bli mer och mer gråhårig, om jag ska färga, eller om man ska göra en tex balayage och lägga in lite kallare slingor varje färgning så det inte blir lika tydligt?
Är ju så mörkhårig så det syns ju ganska väl...
Hur har ni gjort?