Vad har ni svårt att hantera?

Jag kan ha otroligt svårt att hantera hastigt ändrade planer, när jag väl ställt in mig på något. Det byggs en frustration i min kropp som jag tycker är jättejobbig. Det hänger säkert ihop med mitt kontrollbehov. Jag är liksom typen som planerar även för spontanitet...

Jag har också svårt att hantera min egen osäkerhet i vissa situationer. Jag är överlag mer självsäker än jag någonsin varit, men ibland sköljs jag bara över av något som gör att jag kuvar mig och typ ber om ursäkt för min egen existens. Då jag bara vill sjunka genom jorden och inte vill ta någon plats. Det stör mig något otroligt, för det är egentligen inte alls den jag är längre.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 315
Senast: TinyWiny
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
37 260
Senast: monster1
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 244
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama