Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
225
R
Kropp & Själ Jag blir snart GALEN på ett särskilt internetfenomen som jag ser överallt på nätet och fattar NADA av. Någon startar en tråd och frågar...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
12 731
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Dottern hade extremt höga levervärden på kontroll och hennes gynekolog tänkte att det kunde bero på p-pillren. Nu har vi tagit bort...
2
Svar
27
· Visningar
4 770
Senast: Teilani
·
Kropp & Själ Ska bjuda på en jubilemsmiddag för en handfullpersoner till helgen. Kan ni ge mig lite inspiration? Till varmrätt har det väl önskats...
Svar
6
· Visningar
811
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Stockholms äventyrare och kryptozoologer har börjat förbereda exkursioner till vildmarken norr om Stallmästargårdens uteservering. 2019...
Svar
14
· Visningar
1 877
Senast: kamomillo
·
Kropp & Själ När jag duschar brukar jag ha schampo och balsam av samma märke och doft. Ibland tar jag olja eller torrschampo i håret med andra...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 623
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Måste bara få skriva av mig här och få lite råd över min situation. Jag har pluggat 2 terminer snart på universitetet, det har varit en...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Min nära släkting äter blodförtunnande medicin efter en ballongsprängning (utan stroke). För 3 dagar sedan fick han, under en promenad...
Svar
12
· Visningar
2 557
Senast: tott
·
Kropp & Själ Sitter och funderar på vad det innebär att leva en "hälsosam livsstil"? En bekant till mig har skrivit flera inlägg på FB om hur hon...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
15 456
·
R
Kropp & Själ I vintras gick jag förbi ett galleri på Södermalm som hade en så underbart vacker skulptur. Jag gick in och pratade med dem om...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Jag har i tidigare år haft både PTSD, panikångest, depressioner och diverse mentala åkommor. Men sedan många år tillbaka är jag fullt...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 380
Senast: Egen
·
Kropp & Själ Haha, konstig rubrik... :p Efter att ha haft ledigt några månader i samband med flytt jobbar jag återigen heltid. Men nu med långa...
21 22 23
Svar
449
· Visningar
34 954
Senast: Tualma
·
Kropp & Själ Hjälp! :( Jag skriver under anonymt nick då jag tycker detta är så äckligt och pinsamt! För någon månad sedan upptäckte jag att jag och...
2
Svar
20
· Visningar
13 462
Senast: Ackio
·
Kropp & Själ Halloj i vårsolen! Jag har frågat i "min" cykelgrupp på fb, men tänkte att jag frågar på buke också :). Jo, jag behöver solglasögon...
Svar
5
· Visningar
401
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag känner att mitt mående i alltför hög grad följer hur människor i min omgivning mår. Det jag har svårast att hantera är en närstående...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: thoora
·
Kropp & Själ Jag ska snart på dyksemester bland korallrev och vill då köpa solkräm som inte skadar koraller/havet. Jag har googlat mig till att ämnen...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 658
Kropp & Själ Hur förhåller ni er till att behöva genomföra livsstilsförändringar som känns oerhört svåra? Hur kan man hjälpa sig själv till att...
Svar
14
· Visningar
1 543
·
Kropp & Själ Jag har precis börjat med litium, ca en månad sen. Jag mår så fruktansvärt illa! Känner mig snurrig och kräkfärdig, får sura...
Svar
14
· Visningar
2 541
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag dricker ganska mycket svart the med mjölk, och tänker ibland att jag skulle välja grönt istället, eftersom det är nyttigt. Men jag...
2
Svar
34
· Visningar
1 771
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Nu är jag inte bara irriterad, jag är förbannad. Handlade en hudvårdsprodukt idag från en kedja som säger sig vara väldigt miljövänliga...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
8 644
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar