Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag blir snart GALEN på ett särskilt internetfenomen som jag ser överallt på nätet och fattar NADA av. Någon startar en tråd och frågar...
Kropp & Själ
Stockholms äventyrare och kryptozoologer har börjat förbereda exkursioner till vildmarken norr om Stallmästargårdens uteservering. 2019...
Kropp & Själ
Måste bara få skriva av mig här och få lite råd över min situation. Jag har pluggat 2 terminer snart på universitetet, det har varit en...
Kropp & Själ
Hjälp! :( Jag skriver under anonymt nick då jag tycker detta är så äckligt och pinsamt!
För någon månad sedan upptäckte jag att jag och...
Kropp & Själ
Jag känner att mitt mående i alltför hög grad följer hur människor i min omgivning mår. Det jag har svårast att hantera är en närstående...
Kropp & Själ
Jag ska snart på dyksemester bland korallrev och vill då köpa solkräm som inte skadar koraller/havet. Jag har googlat mig till att ämnen...
Kropp & Själ
Nu är jag inte bara irriterad, jag är förbannad.
Handlade en hudvårdsprodukt idag från en kedja som säger sig vara väldigt miljövänliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.