Fast jag har provat återfuktande produkter, om jag minns rätt. Men jag vill gärna få tips på produkter som ni andra med problem med finnar har använt och som fungerat för er - så kan jag prova och se om de fungerar för mig, och därmed kanske få en aning vad för hud jag har
Jag vet ju inte om de produkter jag provat är bara dåliga eller om de inte passar mig.
Ska kolla in Rozero dock, jag vet inte riktigt om jag har röda partier utan jag är lite mera blekfis som det märks lätt på om jag blir varm och lite ojämn hudfärg ... jag har liksom aldrig haft bra hud så jag vet inte riktigt hur bra jag kan se ut
Jag har även problem med fet hårbotten (får lätt finnar där i också
men de syns åtminstone inte), därför tvättar jag håret bara en gång i veckan och försöker undvika borsta håret för mycket samtidigt som jag tar hand om hårtopparna som är torra med hjälp av balsam och lite produkter
Jag lovar, jag tvättar verkligen bara en gång i veckan men det blir lika lätt fett ändå så jag tror att jag har lite samma problem i huden i håret och i ansiktet.
Tillägg: Kom på ... jag har lite problem med finnar på ryggen, armar och låren ibland också. De är bara inte lika synliga så jag tänker inte så mycket på dem.