Springmask - medicin slut och jag gravid! Vad göra? Huskurer som fungerar?

Buke är underbart! @Heddvig köpte maskmedicin åt mig (hennes apotek hade kvar) och la på brevlådan. Fantastiskt hjälpsamma människor det finns här. Nu ska jag göra nytt försök för att bli av med masken och få ro i min fortsatta graviditet. Ska köra huskur mot mask samtidigt för att maximera chanserna att de försvinner denna gång!

Snällt! Ja mat som är röd är super. Rödbetsjuice körde vi med :) (alla tre tjejerna lyckades få det + jag). Sen även chili osv i mat mm ;)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103
Gravid - 1år Anonymt konto för att beskriva min situation. Jag är gravid. Otroligt nog, jag borde inte kunna bli det. Haft dubbelsidig svår...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 208
Senast: vallhund
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 142
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Anonymt nick, även om det inte är så himla jobbigt att prata med vänner om, så vill jag ändå inte att det ska kunna härledas vem jag...
2
Svar
24
· Visningar
3 731
Senast: L8P8
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp