Sanningen kom till mig när jag gick in i en mikrosömn.På den tiden? Wuthering Heights skrevs 1847
Arthur Conan Doyle groupie skall det naturligtvis vara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sanningen kom till mig när jag gick in i en mikrosömn.På den tiden? Wuthering Heights skrevs 1847
Det jag alltid har funderat på är om jag klarar av att springa ifrån zoombies
Nästa fråga är: vart ska jag springa?
Därefter tar min fantasi över och goes bananas...
Jag hade den appen förut men jag kom aldrig igång. Det kanske var bra.Zoombies är jag oklar över om jag klarar att springa från, men zombies kan du öva på i Run for your lives!
Jag skulle varit med förra året men livet gick inte ihop med att komma till start - men jag SKA! någon gång. Helst i år.
En annan idol var Alphonse de Lamartine.Sanningen kom till mig när jag gick in i en mikrosömn.
Arthur Conan Doyle groupie skall det naturligtvis vara.
Haha tänker på en träningsapp jag hade förut då var det en man som berättade hur man skulle springa och sen var det zombieljud i bakgrunden. Lite spännande. Perfekt sällskap på den nattliga joggingrundan, det blev lite mer spännande då
Haha alltså Vallhund, det är okej att du missade vem som skrivit boken, du behöver inte räkna upp alla författare du någonsin läst .En annan idol var Alphonse de Lamartine.
Jag har planerat men missat i två år! Jag vill också!Zoombies är jag oklar över om jag klarar att springa från, men zombies kan du öva på i Run for your lives!
Jag skulle varit med förra året men livet gick inte ihop med att komma till start - men jag SKA! någon gång. Helst i år.
Zombies run? Hade den ett tag också! Fick ju extra puls när det började skymma iafHaha tänker på en träningsapp jag hade förut då var det en man som berättade hur man skulle springa och sen var det zombieljud i bakgrunden. Lite spännande. Perfekt sällskap på den nattliga joggingrundan, det blev lite mer spännande då
Trodde det bara var jag som alltid var pessimistisk. Tack för att jag inte är själv .Finns otaliga möjligheter för den som vill skola om sig till diktator med andra ord!
Igen ja, jag är negativ. Men samtidigt är jag en väldigt pessimistisk person av naturen och det är skönt att liksom få utlopp för det och gå full on party pooper såhär en fredag
(Intressant förresten att Sverige hade så stor del i produktionen av insulin, man lär sig något nytt varje dag )
Enid Blyton.Haha alltså Vallhund, det är okej att du missade vem som skrivit boken, du behöver inte räkna upp alla författare du någonsin läst .
Jag har ff inte förlåtit mina föräldrar för att de placerade hans verk L´histoire de L´Orient på Lunds Universitets bibliotek.Haha alltså Vallhund, det är okej att du missade vem som skrivit boken, du behöver inte räkna upp alla författare du någonsin läst .
Vi fattar! Du är beläst!Jag har ff inte förlåtit mina föräldrar för att de placerade hans verk L´histoire de L´Orient på Lunds Universitets bibliotek.
Och trappan tar du som exempel på ett superallvarligt inlägg?Helt underbar tråd. Allt flum och trams och så kommer helt plötsligt superallvarliga inlägg! Som tex det om att spränga trappan
För att vara lite allvarlig så kom jag tänka på detta idag (såg lite av en dokumentär om preppers i usa igår) och jag tror att vid någon slags katastrof så skulle samhället ändå försöka hålla ihop. Det har ju skett redan katastrofer av olika grader genom människans historia och samhällen har ändå kommit igenom och fortsatt.Jo så är det helt klart alla måste ju så klart ta hänsyn till just sina egna förutsättningar och göra det man kan göra.
I de fallen där man väntar på en livsviktig operation är det ju inte mycket att göra åt. Men i många andra fall så kan man nog göra mer än vad man tror själv.
Självhushållning är ganska komplext och bara för att man kommer till ett torp så är det verkligen inte alla som kan få det att fungera. Det tar många år att lära och alla lyckas inte heller.
Visst skulle någon kunna försöka och rensa ut invånarna i torpet men det kan ju hända överallt och troligtvis kommer det hända först i städerna då flest människor bor där och många människor vet inte hur man klarar sig utanför så många kommer att hålla sig i städerna så länge de kan.
Det är ju lite trickigt man får göra så gott man kan. Kriser behöver ju inte heller vara helt katastrofala heller för att man ska gå under utan personliga kriser kan vara nog så tuffa.
Det beror väl på vad för slags zombies det är vissa går ju långsamt framåt medan andra kan springaDet jag alltid har funderat på är om jag klarar av att springa ifrån zoombies
För att vara lite allvarlig så kom jag tänka på detta idag (såg lite av en dokumentär om preppers i usa igår) och jag tror att vid någon slags katastrof så skulle samhället ändå försöka hålla ihop. Det har ju skett redan katastrofer av olika grader genom människans historia och samhällen har ändå kommit igenom och fortsatt.
Jag tänkte att man kanske gör sig själva och samhället en ogärning om man vid katastrofer drar sig iväg till ett torp och bestämmer sig för att överlevnad är allt typ. Man försöker inte hålla ihop och få samhället att fortsätta, för att få samhället att fortsätta så krävs det att alla gör sina delar. Tex sophämtarna eller brevbärarna.. alla behövs, annars kollapsar samhället. Vid naturkatastrofer så har man trots allt sammanordnat sig och hjälpt människor, det är därför staten och kommuner har klara krisplaner.
Ursäkta. Nu bidrog jag till en allvarlig stämning här i tråden.
ZOMBIE RULES!
Så.
Jag kanske inte var superallvarlig. Jag tyckte inte att det var en tråd som inbjöd till det.Och trappan tar du som exempel på ett superallvarligt inlägg?
Jag förstod det, jag skojade bara (jag försökte införa det med wink-smileyn men det gick inte visst )Jag kanske inte var superallvarlig. Jag tyckte inte att det var en tråd som inbjöd till det.