Hemmakurer för hosta

Jag har världens torrhosta! Djup, skorrande och never ending.
Som gravid sover jag dåligt sen innan men nu typ ingenting. Det är alltså på nivån att jag på riktigt kräks och kissar på mig för att jag hostar så förbannat. Förnedringens förnedring.

Finns det några hemmakurer som funkar ens pyttelite?
Om jag hostar så att man har svårt att sova brukar jag köra det här:
Koka upp en kastrull med vatten (behöver inte vara nån stor mängd, sisådär en halvliter är ok) och tillsätt en rejäl skvätt timjan. Ställ sen hela kastrullen på ett grytunderlägg under huvudänden av sängen. Doftar gott och lindrar hostan :up:

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 974
Senast: Bapelsin
·
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
5 245
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 106
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 692
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama