Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Skulle behöva tips på vad jag ska laga för mat. Om det är något som tar tid i ugnen/spisen gör inget, bara arbetsinsatsen inte behöver...
2
Svar
25
· Visningar
2 335
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Någon på Buke som varit med eller funderar på att vara med på icebug xperiens I Sotenäs i år? Har funderat länge och ev testa en...
Svar
0
· Visningar
372
Senast: Pudlan
·
Kropp & Själ (Skriver man ens så? Feel good tema känns ju helt fel. Feelgoodtema blir ju konstigt?) Jag älskar mörka och spännande serier men jag är...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 433
Senast: avslutat medlemskap
·
Kropp & Själ Jag är trött, jämt. Var utmattad för 2,5 år och tycker att jag borde vara "mer" återhämtad. Fick nyss tillbaka blodprover, dom kollade...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 024
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ (det har tagit mig ex antal timmar att våga/orka skriva det här så snälla, var snäll med mig) Jag mår inte så bra just nu så om något...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Någon som gjort en håranalys? Vad tyckte ni?
2
Svar
31
· Visningar
3 074
Kropp & Själ Jag vänder mig till allsvetande buke åter igen! Jag har öroninflammation och har ätit antibiotika utan effekt. Läkaren tyckte nu att hon...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Tanken slog mig när jag skulle använda vår tvättstuga som ligger i samma byggnad som ett äldreboende. Just när jag gick in så stod...
2
Svar
27
· Visningar
5 165
Kropp & Själ Hur vet man om ett födelsemärke är farligt och behöver kollas upp? Jag har ett som växt och fått en svart kant, ljusare mitt i. Altså...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Fick precis hem provsvaren, mitt TSH ligger på 0.36 jämfört med 2017 då det låg på 0.19. (referensintervall 0,4-4) T4 ligger på 14...
Svar
4
· Visningar
810
Kropp & Själ Varför känner sig folk tvungna att tala om för tjock person att hen är tjock? Och sen komma med tips och råd på hur hen ska göra för...
31 32 33
Svar
658
· Visningar
41 021
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Fick papper i dag om pappas grav där de undrade om jag ville förnya gravrätten. Han har varit död i 26 år i år och jag känner lite att...
2
Svar
30
· Visningar
3 085
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Förlåt jag vet att jag borde försöka hitta detta själv på nätet, men jag har verkligen försökt att söka på google men jag förstår inte...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: dobbis
·
Kropp & Själ Är det någon här som har erfarenhet av Glossybox? Positivt eller negativt! La precis en beställning på en 12-månaders prenumeration och...
Svar
15
· Visningar
1 830
Senast: Millicent
·
Kropp & Själ Någon här som genomgått en sådan? Tankar, erfarenheter?
Svar
17
· Visningar
2 422
Senast: YorkWann
·
Kropp & Själ Har gått och funderat på begravningar. Jag är inte troende och vill inte ha en begravning över huvud taget när jag dör. Hur går det till...
2
Svar
27
· Visningar
2 665
Senast: iNHALE
·
Svar
2 006
· Visningar
95 759
Kropp & Själ Har gått från att arbeta med människor och minimalt med datorer till att arbeta helt administrativt framför en dator hela dagarna. Har...
Svar
7
· Visningar
1 014
Senast: Saigon
·
Kropp & Själ Hej jag undrar om någon vet vart man kan vända sig, vilken klinik som är duktiga på kirurgiska ingrepp. Jag skadade min armbåge när jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 827
Senast: Inglorion
·
Kropp & Själ Om ett par veckor ska jag äntligen operera min struliga hand! Det sker under lokalbedövning och med lugnande, och på kallelsen stod det...
2
Svar
33
· Visningar
2 875
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar