Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
(Skriver man ens så? Feel good tema känns ju helt fel. Feelgoodtema blir ju konstigt?)
Jag älskar mörka och spännande serier men jag är...
Kropp & Själ
Jag vänder mig till allsvetande buke åter igen!
Jag har öroninflammation och har ätit antibiotika utan effekt. Läkaren tyckte nu att hon...
Kropp & Själ
Är det någon här som har erfarenhet av Glossybox? Positivt eller negativt! La precis en beställning på en 12-månaders prenumeration och...
Kropp & Själ
Har gått och funderat på begravningar. Jag är inte troende och vill inte ha en begravning över huvud taget när jag dör. Hur går det till...
Kropp & Själ
Hej jag undrar om någon vet vart man kan vända sig, vilken klinik som är duktiga på kirurgiska ingrepp. Jag skadade min armbåge när jag...
Kropp & Själ
Om ett par veckor ska jag äntligen operera min struliga hand! Det sker under lokalbedövning och med lugnande, och på kallelsen stod det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.