Jag kan val anti-spoila och saga att jag inte alls tycker att slutet var hemskt - dessutom ar en sasong 2 pa vag!
Du ser! Samma serie, olika upplevelser. Härligt att det kommer en till säsong.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan val anti-spoila och saga att jag inte alls tycker att slutet var hemskt - dessutom ar en sasong 2 pa vag!
Du skrev hemskt med en gråtande smiley efter och att det inte är feelgood. I mitt tycke nåt man skriver i en spoiler istället för direkt i tråden.Nä, jag skrev inget om sorgligt? Jag skrev att det var hemskt. Men fel är kanske mer rätt ord, för det är ju min tolkning av serien, jag ville ha ett annat slut helt enkelt.
Du skrev hemskt med en gråtande smiley efter och att det inte är feelgood. I mitt tycke nåt man skriver i en spoiler istället för direkt i tråden.
Men det är ju som det är nu.
Jag tyckte iaf inte att den var feel good. För mig betyder det myspys, utan några avancerade, krångliga tankegrejer alternativt att inget särskilt spännande händer. Tyckte inte serien passade in i den kategorin.
Åh ja jag älskar Younger! Min avatar är ju därifrån.
https://www.netflix.com/se/title/80036407
Haha, givetvis sonen till pappan i Lilla huset på prärien som gjort serien.
Jag veeeet! Är helt besatt. Min make mobbar mig, vanligtvis tittar jag endast på true crimeHåller på att plöja igenom säsong 1 nu och den är ju jättemysig!
Böckerna är rätt mysiga de med!Kom på den bästa serien nu! Miss Fisher’s Murder Mysteries såklart!! Finns inget bättre feel good att titta på!
@micaelathegreat hur kunde vi missa att tipsa om den!?
Kan tänka mig det!Böckerna är rätt mysiga de med!