Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaa fundamentals of caring var det första som ploppa upp i mitt huvud när jag såg tråden!Little miss sunshine och Fundamentals of caring känns som självklara alternativ i en sån här tråd!
Ja! Den är världsbäst!!
@niphredil @micaelathegreat Vad är det er senaste favorit heter? Derry girls?
Jaa så bästTaggar mig själv. Så bra!
Den ska jag se!True appalosa rekomnenderar jag starkt!
Grymt bra dokumentär
(Skriver man ens så? Feel good tema känns ju helt fel. Feelgoodtema blir ju konstigt?)
Jag älskar mörka och spännande serier men jag är i nån fas där jag inte bara orkar med allt mörker? Orkar inte med folk som dör på löpande band, mord, elände och sorg. Min hjärna orkar inte riktigt med avancerade upplösningar och mystiska ledtrådar heller. Sååå jag vill ha tips på bra feel good-serier och filmer! Sex education såg jag nyss och jag gillade den skarpt! En annan goding jag nyss sett om är Notting Hill så ja, det ligger på den nivån. Lättsmält som en kopp varm choklad ska det vara.
Har ni några bra tips?
(Skriver man ens så? Feel good tema känns ju helt fel. Feelgoodtema blir ju konstigt?)
Jag älskar mörka och spännande serier men jag är i nån fas där jag inte bara orkar med allt mörker? Orkar inte med folk som dör på löpande band, mord, elände och sorg. Min hjärna orkar inte riktigt med avancerade upplösningar och mystiska ledtrådar heller. Sååå jag vill ha tips på bra feel good-serier och filmer! Sex education såg jag nyss och jag gillade den skarpt! En annan goding jag nyss sett om är Notting Hill så ja, det ligger på den nivån. Lättsmält som en kopp varm choklad ska det vara.
Har ni några bra tips?
Så luttradSooo, killing nuns now are we!?
The good place är super!!
Åh, spoila inget, har bara sett första! Men ja, sjukt bra är den!Jaaaa! Jag och maken fulstreamar tredje säsongen och den är så jefla knäpp.
Åh, spoila inget, har bara sett första! Men ja, sjukt bra är den!
Surt bara att Netflix bara har första säsongen .Lyllo dig som har andra säsongen framför dig. Jag tyckte den var lika bra som första, maken tyckte att andra rent av var bättre.