Snurrfian
Moderator
Vi håller tummarna! Men vad kan gå fel när Pratchett är med.Förövrigt är jag jättenervös över att det ska gå åt fanders med min hand, och att den inte ska hinna bli bra till lamningen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi håller tummarna! Men vad kan gå fel när Pratchett är med.Förövrigt är jag jättenervös över att det ska gå åt fanders med min hand, och att den inte ska hinna bli bra till lamningen
Förövrigt är jag jättenervös över att det ska gå åt fanders med min hand, och att den inte ska hinna bli bra till lamningen
Håller med @Sel och @Snurrfian här, är det hela övervakat av Sir Terry kommer det att gå bra!
“Truth! Freedom! Justice! And a hard-boiled egg!”
Haha! Ja det är ju en bra taktik. Jag har inte det problemet och när jag började åka mrt var minstingen liten och högljudd. Alltså mycket skönt att lyssna på tystnad eller annat. Under operationer sover jag helst. Sånt är ju läbbigtJag har fått genomlida musikquiz med sköterskorna och läkaren har med patienten under operationen - 3 ggr, och jag suger på musikquiz tydligen
Jag förstår att de vill distrahera patienten lite och bli tvingad till musikqiuz med social fobi gör verkligen att man tänker på annat än operationen
Vad har du plockat ut och av vilken anledning hade du det där från början? Krya på!Nu är skrotet ute, och "ta med skiva" betydde "ta med skivspelare också". Fick dock inte veta det i förväg, så det slutade med att jag låg och surfade på mobilen under operationen Visa bifogad fil 25341
Om ett par veckor ska jag äntligen operera min struliga hand! Det sker under lokalbedövning och med lugnande, och på kallelsen stod det att jag gärna får "ta med egen CD-spelare och lyssna på musik under ingreppet".
Nu är det många år sedan jag ägde en CD- spelare, så frågan är om det är okej att ha telefonen (på flygplansläge tex) och lyssna på mp3? Någon som vet, eller ska jag ringa och fråga?
Jag är positiv till bibliotek som företeelse, men är hellre kulturberövad än tar mig till ett bibliotekSent på bollen, men du kan alltid låna en CD på bibblan och lyssna på, både musik och ljudbok.
Jag är positiv till bibliotek som företeelse, men är hellre kulturberövad än tar mig till ett bibliotek
Man kan säga att det numera är ett icke-problem, operationen var i förmiddagsJag älskar bibliotek men eftersom jag numera i princip bara lånar e-böcker pga ögonproblem så sitter jag hemma vid datorn och lånar Ingen aning om var du bor, men det finns inte en bokbuss?
Man kan säga att det numera är ett icke-problem, operationen var i förmiddags
Se inlägg 25!Hoppas att du tar det lugnt och mår ok. Vad blev det till slut du lyssnade på?
Se inlägg 25!