Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Tycker det är lite märkligt att vissa väljer att duscha på morgonen istället för på kvällen. Jag duschar alltid på eftermiddagen eller...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 423
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft ett känslig underliv. Men senaste halvåret har det kliat särskilt mycket. Det kliar inte i slidan utan på själva...
Svar
8
· Visningar
9 952
Senast: StandByMe
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft väldigt tjockt hår men har helt plötsligt blivit tunnhårig? Vad kan det bero på? Hur får jag tillbaka mitt tjocka...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: svea
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit väldigt driven och passionerad när det kommer till saker jag tycker är kul, drömmar/mål osv. Men senaste åren har...
Svar
2
· Visningar
454
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Är det någon som gjort någon sån där DNAtest där man matchas mot andra personer? Fick ni något kul resultat?
Svar
6
· Visningar
806
Senast: honung
·
Kropp & Själ Anonymt nick men "van"(?) bukefalist... Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Egentligen undrar jag om det finns flera som inte har...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 618
Senast: modig2017
·
Kropp & Själ Jag är inne på mitt sjätte dygn av förkylning/influensa (?) nu och börjar bli lite tokig. De två första dagarna hade jag nog feber och...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 896
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Såg en tråd på barn om vilka sovtider de hade och hur många timmar de sov. Blev då lite nyfikna, vad har ni själva för sömnbehov, och...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
11 195
Kropp & Själ Har tagit tag i min vikt, efter att jag gått upp på tok för mycket. Håller nu på att sätta mål, och vill ha tips på vilka belöningar...
Svar
18
· Visningar
1 913
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Vad har ni för semesterplaner i sommar? På mitt jobb ska vi redan fylla i semesterönskemål och folk planerar redan resor mm Vi har inga...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 162
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Jaha då var det dags för anonymt nick då detta ffa gäller min sambo. Sambon skadade sig allvarligt för ganska precis ett år sedan...
2
Svar
32
· Visningar
3 017
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag är verkligen inte ensam. Jag har en man, barn, vänner, klasskompisar, föräldrar, hund. Jag känner mig nöjd, visst är det roligt med...
2
Svar
36
· Visningar
3 463
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Nu har jag haft ont i halsen i 9 dagar och jag tror jag avlider lite. Hör mest troligt till förkylningen från helvetet som tillslut...
2
Svar
36
· Visningar
3 013
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Jag är sjuk i en svår depression sedan ett par månader tillbaka, är drabbad av återkommande depressioner. Har testat i princip all...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 181
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Nu behöver jag bukeexperternas hjälp angående mystisk åkomma. Inte så mystisk egentligen men konstig och jag fattar inte vad som hänt...
Svar
13
· Visningar
1 438
Senast: Caoimhe
·
Kropp & Själ Har funderat ett tag, men det blev mer påtagligt efter den tragiska händelsen i Sala, känns mer aktuellt då personen är bekant... Själv...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
8 886
Senast: Bobloblaw
·
Kropp & Själ Tänkte att jag skulle fråga om hur vanligt det är att man måste ta tjänstledigt för besök i vården på era arbetsplatser? Jag är ju...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 442
Senast: Miingla
·
Kropp & Själ Jag var på en hälsoundersökning via mitt företag, där de bland annat kollade blodvärden. Mitt hb värde var för lågt 113, ska ligga...
Svar
4
· Visningar
569
Senast: LECH
·
Kropp & Själ Spin off på flygtråden. Någon ger dig en resa inom Sverige och du får själv bestämma vart. Enda villkoret är att du inte får ha varit...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
12 150
Senast: Heulwen
·
Kropp & Själ Är det någon som vet om lichen sclerosus kan göra det lättare att få uvi? Jag är nu inne på min andra uvi på en månad. Tidigare hade jag...
Svar
2
· Visningar
1 666
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV