Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Gruppera i högar som är lättkontrollerade. Tex fem hopar med fem högar i var av de där påsarna med tio i var. Fyra sådana högar är tusen. Stå och räkna blir man snart knäpp och förvirrad av.
Du är normal! Jag blev helt kollrig i huvudet när jag skulle räkna antalet lediga och upptagna platser på olika avdelningar på min arbetsplats, och de nådde bara upp till ca 10-30 per gång Men så fick jag två såna där man klickar bara på för att få fram siffror, de räddade mina dagar
Ekonomi & Juridik Så tråkigt med olyckan. Tyvärr skulle jag säga att det blir svårt att reklamera köpet pga denna händelsen.
Jag förstår att du är livrädd...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.