Januaritorra händer

Jag är lite nyfiken på den men blir lite tveksam av att den är i burk och inte tub av vad jag kunnat se? Inbillar mig att det blir grisigt att gräva runt i krämen i öppen burk sådär? Hur tycker du att det funkar?
Det är den absolut bästa jag har testat! Bra konsistens och går in superfort. Brukar inte gräva så mycket i krämen heller ;)
 
Jag är lite nyfiken på den men blir lite tveksam av att den är i burk och inte tub av vad jag kunnat se? Inbillar mig att det blir grisigt att gräva runt i krämen i öppen burk sådär? Hur tycker du att det funkar?

Såg nu att den faktiskt finns på tub också. Om man föredrar det 🙂
 
Jag testade nyss för första gången med kaffesump, och jäklar i min låda! Mina händer är som en babystjärt nu! Får fortsätta med detta på varje morgonkaffe! :bump:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 271
Småbarn Behöver tips om vilken salva som är bäst för torra, verkligen TORRA, händer. Min femåring får nu under vinterhalvåret så torra och röda...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 185
Kropp & Själ Jag är extremt torr såhär vintertid. Blir smärtsamt påmind om det varje gång jag duschar, hela jag blir röd och det kliiiaaar och...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 075
Senast: Solvira
·
Övr. Hund Hej bukes samlade hundexpertis! Vill börja med en bedjan: Det här är något som är skitjobbigt för mig och jag känner mig som en usel...
Svar
3
· Visningar
2 134
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp