Januaritorra händer

Jag är lite nyfiken på den men blir lite tveksam av att den är i burk och inte tub av vad jag kunnat se? Inbillar mig att det blir grisigt att gräva runt i krämen i öppen burk sådär? Hur tycker du att det funkar?
Det är den absolut bästa jag har testat! Bra konsistens och går in superfort. Brukar inte gräva så mycket i krämen heller ;)

Jag är lite nyfiken på den men blir lite tveksam av att den är i burk och inte tub av vad jag kunnat se? Inbillar mig att det blir grisigt att gräva runt i krämen i öppen burk sådär? Hur tycker du att det funkar?

Såg nu att den faktiskt finns på tub också. Om man föredrar det 🙂

Jag testade nyss för första gången med kaffesump, och jäklar i min låda! Mina händer är som en babystjärt nu! Får fortsätta med detta på varje morgonkaffe! :bump:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 085
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
276
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Jahopp
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 045
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka