Orgasmgaranti

Fast varför är det märkligt ? Det är ju inget teknisk fel på produkten. Den fungerar ju som den ska, bara att den inte ger förväntat resultat.

Jag kan förstå varför man inte köper tillbaka använda leksaker.
Service och goodwill. Det är en sån grej där man bara gör det för att man vill att folk ska våga beställa för att man litar på att man tjänar mer på det i längden.

Sedan kan jag tycka (precis som någon annan skrev) att företaget skulle tjäna väldigt mycket mer på att bara ge dig pengarna tillbaka ändå istället för att bråka, men men...

Det är nog inte säkert. Många kan ju hävda att jag inte fick orgasm och att produkten därför inte fungerar.
I så fall skulle dom ha en hel hög med returer som inte går att sälja vidare.

Det är nog inte säkert. Många kan ju hävda att jag inte fick orgasm och att produkten därför inte fungerar.
I så fall skulle dom ha en hel hög med returer som inte går att sälja vidare.
Fast du underskattar lite desperationen eller vad man ska säga hos kunderna som köper produkten. Fungerar den så är inte 1900 några pengar för såna personer.

Fast du underskattar lite desperationen eller vad man ska säga hos kunderna som köper produkten. Fungerar den så är inte 1900 några pengar för såna personer.
Desperat efter orgasm ? Om inte en produkt för 1900 spänn levererar tror du kunden då är beredd att pröjsa en för 4000-5000 då tex ?

Fast för de personer som har svårt att komma så är en orgasmgaranti något som kan göra att vågskålen tippar över till inköpets fördel...
Jo, därför det är så smart marknadsföring. Tycker att om @kimmis87 inte får tillbaka hela beloppet borde hon som sagt skriva en recension om den falska marknadsföringen om produkten. Så inte fler går och tror att den fungerar på alla. Som det är nu hade den ju bara 5 stjärnor av alla... Det i sin tur kommer ju påverka försäljningen av produkten.

Jo, därför det är så smart marknadsföring. Tycker att om @kimmis87 inte får tillbaka hela beloppet borde hon som sagt skriva en recension om den falska marknadsföringen om produkten. Så inte fler går och tror att den fungerar på alla. Som det är nu hade den ju bara 5 stjärnor av alla... Det i sin tur kommer ju påverka försäljningen av produkten.
Recensionerna screenas nog :)

Hon kan ju testa :). Man tycker ju företaget ska vara oberoende produkternas omdöme för goodwill. Varför annars ha möjlighet att recensera produkten ? Visst företaget kanske förlorar genom att sälja mindre av produkten. Men kanske säljer man mer av en annan, bättre produkt istället?

Hon kan ju testa :). Man tycker ju företaget ska vara oberoende produkternas omdöme för goodwill. Varför annars ha möjlighet att recensera produkten ? Visst företaget kanske förlorar genom att sälja mindre av produkten. Men kanske säljer man mer av en annan, bättre produkt istället?
Det är ju rätt välkänt att företag låter bli att publicera dåliga recenssioner. Hittar man recenssioner på en sida som styrs av en näringsidkare själv så kan man aldrig lita på dem. Vissa går tom så långt så de skapar egna possitiva utlåtanden om sina produkter.

Det är ju rätt välkänt att företag låter bli att publicera dåliga recenssioner. Hittar man recenssioner på en sida som styrs av en näringsidkare själv så kan man aldrig lita på dem. Vissa går tom så långt så de skapar egna possitiva utlåtanden om sina produkter.

Ok, skulle inte förvåna mig.
Jag har bara skrivit recensioner på Prisjakt och där har mina "dåliga" recensioner legat kvar...

Om det skulle vara orgasmgaranti på riktigt så skulle det säkerligen finnas en marknad ja.
Det finns ju en hel del sexleksaker i de prisklasserna. Jag har dock inte sett någon sådan med orgasmgaranti.

I dagsläget finns det en enda grejj som gör att jag kan få orgasm, så jag är alltså en av de kvinnorna som verkligen tycker att riktig orgasmgaranti är super. Men nu kommer jag inte våga handla saker på det sättet längre.

Jag har dock inte svårt alls att få orgasm av den så jag förstår inte riktigt vad problemet är, men men. Sånt är livet. Jag är glad att jag är född i en tid där det finns hjälpmedel iaf :p

Det finns ju en hel del sexleksaker i de prisklasserna. Jag har dock inte sett någon sådan med orgasmgaranti.

I dagsläget finns det en enda grejj som gör att jag kan få orgasm, så jag är alltså en av de kvinnorna som verkligen tycker att riktig orgasmgaranti är super. Men nu kommer jag inte våga handla saker på det sättet längre.

Jag har dock inte svårt alls att få orgasm av den så jag förstår inte riktigt vad problemet är, men men. Sånt är livet. Jag är glad att jag är född i en tid där det finns hjälpmedel iaf :p

https://www.sinful.se/womanizer-premium-klitorisstimulator

Dom här lovar faktiskt pengarna tillbaka vid utebliven orgasm. Men det framgick inte av din länk...

Som det är skrivet i annonsen hade jag antagit att det var en faktiskt garanti som följde med produkten. Eftersom det på något sätt står under de förbättringar man gjort sedan den förra versionen. Kolla med din konsumentvägledare på kommunen. Det går också att ta kontakt här för vägledning https://www.hallakonsument.se.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·
Äldre Är det någon där, som också ogillar de nya kedjebreven? De man ser på facebook, det står en intressant, bra text och så avslutas den med...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 522
Senast: honung
·
Äldre Okej. Jag beställde tre plagg från en butik vi kan kalla Chong av skandinavien (en underklädesbutik)... Jag valde faktura som betalsätt...
Svar
3
· Visningar
1 330
Senast: Emtherlia
·
Hästmänniskan Jag är nu mitt uppe i en diskussion med försäkringsbolaget och det har kommit fram att veterinären har sagt en sak till mig som...
2
Svar
24
· Visningar
3 734
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar