Ibland har jag funderat på att skapa sen om att "Dela om du hatar din son/dotter/mor/far"Eller självklarheter (för de flesta): Dela om du älskar din dotter/son/barn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland har jag funderat på att skapa sen om att "Dela om du hatar din son/dotter/mor/far"Eller självklarheter (för de flesta): Dela om du älskar din dotter/son/barn.
Jag medIbland har jag funderat på att skapa sen om att "Dela om du hatar din son/dotter/mor/far"
Haha, underbart!På en sån svarade jag en gång nåt i stil med "övriga 99% är inte fega, dom har något innanför pannbenet". Det blev ett jäkla liv
Tomorrow Facebook will change its privacy settings to allow Mark Zuckerberg to come into your house while you sleep and eat your brains with a grapefruit spoon. To stop this from happening go to Account> Home Invasion Settings> Cannibalism> Brains, and uncheck the “Tasty” box. Please copy and re-post. It will save lives.
Please put this on your status if you know someone (or are related to someone) who has been eaten by dragons. My wish for 2010 is that people will understand that being eaten by dragons is not something to be ashamed of. Dragons are nearly unstoppable & are truly terrifying. 93% won't copy and paste this. They have probably been eaten by dragons.
Du skulle få stanna på min vänlistaJag erkänner mig skyldig till att ha delat denna:
Och denna:
Så är det, men precis som i verkliga livet är det så på Facebook, att många vänner och bekanta har någon sida man inte gillar samtidigt som de positiva sidorna väger över. Jag är själv inte utan fel och brister, så jag är glad så länge inte alla börjar radera dem som inte är perfekta.Min erfarenhet är att det oftast är samma puckon som delar stora mängder skit så räcker det att ta bort ett fåtal personer för att få en trevligare fb.
Den där ska jag banne mig kopiera rakt av och använda, jag har ett par med både delnings och gilla-diarré och oavsett om jag skriver "jag har skitit på mig" eller "du har skitit på dig" så kommer det "gilla" inom 20 sekunder.På en sån svarade jag en gång nåt i stil med "övriga 99% är inte fega, dom har något innanför pannbenet". Det blev ett jäkla liv
Jag varken delar eller kopierar skiten. ORKA!!!Eftersom jag är en klar Motvalls-käring gör jag precis tvärtom. Dvs delar aldrig sådana inlägg.
Man uppmanas ju att dela tårdrypande skit.
Jag fattar inte heller. Störigt när "alla" gör det.Jag skulle gärna vilja höra anledningen till att dela sån skit? Jag fattar bara inte varför man gör det. Jag. fattar. inte.
Det jobbigaste är att man ibland måste stå ut och läsa skiten...Jag varken delar eller kopierar skiten. ORKA!!!
Fördelen på fb är att du kan plocka bort dem utan att deleta dem ur ditt liv. Dvs delar folk skräp kan man ju alltid plocka bort dem och prata i verkligheten i stället.Så är det, men precis som i verkliga livet är det så på Facebook, att många vänner och bekanta har någon sida man inte gillar samtidigt som de positiva sidorna väger över. Jag är själv inte utan fel och brister, så jag är glad så länge inte alla börjar radera dem som inte är perfekta.
Alltså den första! Love it. Den vill jag också dela, varför delar ingen av mina vänner sånt iställetJag erkänner mig skyldig till att ha delat denna:
Och denna:
Ibland har jag funderat på att skapa sen om att "Dela om du hatar din son/dotter/mor/far"