Ledsen och arg

Jag vet inte, jag är ju fortfarande rädd för honom sen tidigare. Och att ta emo hans kritik tillbaka blir nog svårt att hantera. Alternativet är väl att direkt när vi
/mina föräldrar pratar med chefen göra klart att det är dom han ska ta kontakt med och inte mig. Han är svår för han kan vara jätte trevlig, framförallt om jag har någon med mig.
Jag tycker inte du ska träffa honom alls överhuvudtaget inte ens i sällskap
Han borde få sig en utskällning av sin chef alltså han jobbar med kundservice då beter man sig inte så här
Du är ju kund hos mäklaren och hans firma och han ska överhuvudtaget inte kritisera dig alls

Men som sagt det bästa tror jag är att du försöker helt ignorera honom ge fullmakt till dina föräldrar och kom ihåg att det är han som gör fel

Sen kan man väl lämna omdömen på mäklarfirmor precis som på de flesta företag? När allt är klart alltså och kanske till och med låta det gå en liten tid
 
Jag vet inte, jag är ju fortfarande rädd för honom sen tidigare. Och att ta emo hans kritik tillbaka blir nog svårt att hantera. Alternativet är väl att direkt när vi
/mina föräldrar pratar med chefen göra klart att det är dom han ska ta kontakt med och inte mig. Han är svår för han kan vara jätte trevlig, framförallt om jag har någon med mig.
Jag tycker faktiskt att han verkar vara en riktigt ruggig typ.
Dels så har han kört över dig med datumen för tillträde.
Och dels så verkar han nu fiska efter om han kan lura dig ännu mera.

Jag skulle inte vilja träffa honom ensam.
Och jag skulle inte vilja göra affärer med honom.
Då så är jag ändå slipad och hård i affärer.
Men den mäklaren skulle jag inte lita en sekund på.
Om jag ändå blev ensam med honom så skulle jag spela in samtalet för säkerhets skull.
För att inte bli lurad
Så jag tror att han bara är en helt vanlig rövhatt och att det inte har att göra med dig alls.
Han är nog alltid sådan.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
30 833
Senast: Elendil
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 224
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 050
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Jag har sen jag var liten tänkt på mig som ett misstag, att något blev fel när jag kom till och att jag inte är gjord för det här livet...
Svar
12
· Visningar
1 977
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp