Vad snäll du är som frågar! Jo alltså det är väl som det är. Vi har anlitat mäklare och som ni skrev så behövde båda signera. Jag har fått tillgång till en liten liten lägenhet i andra hand och har mest haft ångest över hur jag ska lyckas ens flytta, med ork bära, fixa släp osv. När jag flyttade själv sist hade jag mycket större nätverk, annan ork.. bara tanken på att lyckas köpa en router och fixa nät känns helt oöverstigligt. Jag klarar mig ju utan men svårare med stora barnet.
Jag har börjat få vidriga minnesluckor. Jag har aldrig haft det, ens när man var yngre och festade. Nu är jag spik nykter och häromdagen insåg jag att hela dagen före var ett svart hål. Jag ser ju på omständigheterna att djur fått mat och barn fått mat och blivit klädda och tydligen betedde jag mig helt som vanligt enligt en bekant vi träffade på under dagen. Men för mig är det svart.
Jag hade bestämt mig för att jag skulle avsluta allt, och hur, men eftersom universum gillar att jävlas lite extra så försvann det sätt jag hade tänkt ut så nu hänger jag i lite till. Jag har ingen jättestor brådska och en del praktiskt att styra med innan så det får bli när det blir. Jag är ok med det och jag har fått en frid i det. Jag är väldigt ledsen att livet inte blev som jag hade önskat, men jag har fått vara med om väldigt mycket roligt också. Typ 23 år på buke om man räknar med mitt första konto, bara en sån sak! (Och nej, ni behöver inte tipsa om att prata med någon, det kommer inte göra mina barn friska, kommer inte göra att min yngsta vet om vem jag är, kommer inte fixa min ekonomi eller jobb eller vad som helst. Jag har inte ångest och jag är inte deprimerad. Jag är bara färdig och tro mig jag är trygg i det.) Tack så himla mycket ni som tagit er tid att skriva här och hjälpa en främling