Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där får mig att påminna om någon post jag såg, där man skulle gilla, för annars skulle de inte kunna rädda, vad det nu var... alltså va? Hur kan ett gilla på sociala media rädda någon? Say whaaaat?!Ja precis!
"Jag har en ful dotter! Dela om du också har en ful dotter som du hatar!"...
Ännu värre är nog bilder på skadade/misshandlade barn, men uppmaningen att gilla och be för barnet annars så får man sju år olycka. Alltså va?
För det första; Har barnet bett om att bli uthängt på fb?
För det andra; Sju år olycka? Really?
Om det skulle komma från en 13-14 åring hade jag kanske inte reagerat, men medelålder ´människor som postar sån skit. Jag fattar inte!
Du får bli vän med mig istället.Alltså den första! Love it. Den vill jag också dela, varför delar ingen av mina vänner sånt istället
Ahaa, det är därför jag har sån otur jämtÄnnu värre är nog bilder på skadade/misshandlade barn, men uppmaningen att gilla och be för barnet annars så får man sju år olycka. Alltså va?
För det första; Har barnet bett om att bli uthängt på fb?
För det andra; Sju år olycka? Really?
Du får leta upp varenda bild på misshandlade barn och börja gilla och be så vänder det snart!Ahaa, det är därför jag har sån otur jämt
Efter ett tag så lär man sig vilken som skriver-delar vad och då räcker det med dom första tre meningarna så vet man att resten är bara att hoppa över.Det jobbigaste är att man ibland måste stå ut och läsa skiten...
Men hallå du visar ju att du har ett hjärta och faktiskt tänkte på det under de få sekunder det tog att läsa trycka delaJag skulle gärna vilja höra anledningen till att dela sån skit? Jag fattar bara inte varför man gör det. Jag. fattar. inte.
Ännu värre är nog bilder på skadade/misshandlade barn, men uppmaningen att gilla och be för barnet annars så får man sju år olycka. Alltså va?
Jo, vissa känner man igen och de brukar oftast vara forumlerade i liknande stil också.Efter ett tag så lär man sig vilken som skriver-delar vad och då räcker det med dom första tre meningarna så vet man att resten är bara att hoppa över.
Det här med facebook...
Hur kan folk ens ta det på allvar? Och blodigt allvar alldeles för många gånger?
Det är ju bara skit egentligen och utan värde och det är inget mer än bokstäver på vit bakgrund.
Men visst kan det vara kul oxå
Sitt livBlodigt allvar och skit och utan värde...tja...det beror ju på hur en värdesätter att andra människor delar med sig av sitt liv.
Nej, jag har ganska tydligt skrivit här vad jag anser om kedjebrev, medan du uttalar dig generellt om facebook.Sitt liv
Du menar att du lever ditt liv efter kedjebreven
Nej, jag har ganska tydligt skrivit här vad jag anser om kedjebrev, medan du uttalar dig generellt om facebook.
Ehh...som sagt - du pratar om facebook, jag svarar på det i en tråd som handlar om kedjebrev på facebook.Handlar tråden om kedjebreven på facebook eller handlar den om facebook?
Vet du honung, jag är inte intresserad av att tjafsa med dig.