Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Igår började jag få nån mindre rodnad på ena handen, idag har jag fått som små, små utslag. Någon som har en idé om vad det kan vara...
Svar
7
· Visningar
697
Senast: Guldaskig
·
R
Kropp & Själ Detta är väl egentligen inget klassisk "Bukelina Ribbing" case då det är lite mer komplicerat men vill gärna ha utomståendes input. Jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 039
Kropp & Själ Alltså. Det finns ju organisationer för de som inte har någon att "fira" ihop med, att umgås med och bara är allmänt ensamma på...
2
Svar
20
· Visningar
2 270
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag har gått omkring halvförkyld i sådär två-tre veckor. Känslan är "Shit, nu blir jag snart sjuk". Lite, lite snuvig och svullen i...
Svar
7
· Visningar
747
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Märkligt,hur livet kan bli..... I hela mitt liv har jag kämpat för att få flytta in på min egna gård på landet. Ha hästar,hundar,och...
2
Svar
28
· Visningar
3 033
R
Kropp & Själ Jag funderar på att tillbringa ca 6-8 veckor i vår någonstans i Latinamerika. Jag vill plugga lite spanska, kanske ett par timmar om...
2
Svar
39
· Visningar
2 814
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i en riktig podd-torka. Det finns ju huuuur mycket bra poddar som helst så jag tror knappast jag hunnit igenom dem alla...
2
Svar
35
· Visningar
2 488
Senast: zaching
·
Kropp & Själ Har testat flera stegräknarappar men ingen av dem fungerar. Antingen räknar de inte alls eller så räknar de fem steg som ett. Vill ha...
Svar
1
· Visningar
594
Senast: Bison
·
Kropp & Själ bakgrund.. jag har utan underdrift mått dåligt psykiskt till o från nästan hela livet. ibland -- som blivit mkt över tid -- varit i...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 799
Senast: Björk
·
Kropp & Själ Jag har äntligen tagit tag i saken och skaffat en menskopp. Känner plötsligt ett stort behov av en menskoppstråd :up: Sökte snabbt och...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
3 550
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Idag har jag varit på min andra naprapatbehandling. Den första var för en vecka sedan. Kroppen har svarat bra på behandlingen, men jag...
Svar
15
· Visningar
2 221
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag fick frågan om alla SSRI tar bort förmågan till orgasm men hade inte svaret. Någon här som har input?
2
Svar
33
· Visningar
2 496
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Har någon här gjort det med lyckat resultat? Jag har de senaste åren blivit rätt stelbent och stel i höfterna. Visst stretching och...
Svar
12
· Visningar
1 564
Kropp & Själ Min mamma har dystoni i i nacken sedan ett par år tillbaka. Det innebär ofrivilliga muskelsammandragningar och skakningar. Hon får...
Svar
2
· Visningar
551
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ jag tänker mkt på dethär med förhållanden -- eller bara tillfälliga partners. pga. långvarig ’psykisk ohälsa’ -- återkommande...
Svar
18
· Visningar
1 704
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Finns det något nytt och bra mensskydd? Jag har flera koppar, tyvärr så sänker sig min tapp så pass mkt att öppningen hamnar nedanför...
2
Svar
27
· Visningar
2 753
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Nu är det clementinsäsong! :love: Men hur kommer det sig egentligen att clementiner smakar så väldigt olika? Även i samma påse kan det...
Svar
9
· Visningar
1 197
Senast: tott
·
Kropp & Själ Vad är era bästa knep mot torra händer? Är ovanligt torr den här vintern, smörjer och smörjer och smörjer men är så torr att det bara...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 337
Senast: aiquen
·
Kropp & Själ Jag har fått en julkalender med hudvårdsprodukter, som jag är väldigt tacksam för. Men jag har ett problem, jag fattar nog inte vad ens...
Svar
3
· Visningar
768
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Jag går på maxdos antidepressiv medicin men mår väldigt dåligt i alla fall. Det är 6 månader sedan jag fick någon terapi. Jag ska bli...
14 15 16
Svar
319
· Visningar
23 311
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar