fraggelzebra
Trådstartare
Att äta? Hur? Vilken del av den? Låter smärtsamt.Sjöborrar! Äntligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att äta? Hur? Vilken del av den? Låter smärtsamt.Sjöborrar! Äntligen!
Att äta? Hur? Vilken del av den? Låter smärtsamt.
De halveras och så äter man det som är inuti. Råa eller grillade. Det finns även pastarätter där man använder innanmätet.Att äta? Hur? Vilken del av den? Låter smärtsamt.
Liksom randiga. Varannan rand orange, varannan brunaktig: typ könsorgan resp typ näringsomsättning/"mage". Mycket aptitretande.De är mjuka och gulliga inuti. Goda grillade.
Liksom randiga. Varannan rand orange, varannan brunaktig: typ könsorgan resp typ näringsomsättning/"mage". Mycket aptitretande.
Det här att ens vänner är marinbiologer. Man lär sig mer än man egentligen vill.Din aptit verka reagera på märkliga stimuli. Faktiskt.
Fy! Kommer bara ihåg hur rädd jag var för att sätta foten på en sån, när jag var utanför Kuba på liten ö och snorklade.Så här ser de ut. Jag har fått lära mig att äta innanmätet med en brödbit.
Lite som att det känns bra att äta älg och vildsvin, som jag är lite rädd för.Fy! Kommer bara ihåg hur rädd jag var för att sätta foten på en sån, när jag var utanför Kuba på liten ö och snorklade.
Men att äta en sån nu, i efterhand, hade känt terapeutiskt.
Tonfisklunch!
Jag är på god väg att avlida av hunger efter att ha suttit i intensivt möte utan möjlighet till paus mellan åtta och halv tre, så nu väntar jag på något slags grillat (palestinskt) bröd fyllt med grillad paprika, tabbouleh, halloumi, hoummus och lite annat.
Nu kom den och den är efter någon tugga gudagod. Massor av persilja och mynta, någon sorts het sås, något majonnäsliknande, grillad paprika och färska tomater, nåt picklat och halloumi har jag hittat så långt. Ingen hoummus, men jag gråter inte, för brödet är urfint, olivoljan det är grillat med god och smakerna fantastiska!