Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Nu får jag leta långt bortom allmänt vetande, så vart bättre än på Buke? :) Jag tror att det har diskuterats tidigare här av mig men i...
2
Svar
27
· Visningar
3 072
Senast: Aliche
·
Kropp & Själ Hej allihopa. Behöver er hjälp och era synpunkter. Min mamma dog i november förra året och min pappa som nu är 82 år blev ensam kvar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 461
Senast: kolblakkur
·
Kropp & Själ Själv skulle jag vilja ha en app som låser upp tidningsartikar för nån krona. Det är så fruktansvärt irriterande att klicka in på en...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 938
Senast: megasus
·
B
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
39 161
Senast: cetzyboy
·
Kropp & Själ Började helt utan förvarning nu ikväll att börja skaka i händer och armar, benen viker sig och det känns som om jag ska svimma. 👎...
Svar
15
· Visningar
1 179
Kropp & Själ Jag, mamma och syrran ska gå på musikal på Oscarsteatern i slutet av oktober och är på jakt efter en bra restaurang. Vi kommer bo på...
Svar
6
· Visningar
1 184
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Är det någon som gjort en ärrkorrigering efter en annan operation? Kan man få det ordnat och bekostat av landstinget eller är det något...
Svar
1
· Visningar
1 644
  • Låst
Kropp & Själ Jag ligger hemma och är sjuk och har precis sträcktittat på Mia Skäringers nya, fantastiskt viktiga serie Kroppshets (SVT). Den borde...
25 26 27
Svar
522
· Visningar
44 658
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Har ni någon/några stil-ikoner? Eller vad eftersträvar ni för stil/stilar? Känner att jag hade nog velat ha/behövt en eller flera...
2
Svar
26
· Visningar
2 474
Kropp & Själ Hej ! Söker efter ngt piggelinvitamin eller kosttillskott till höst / vinter så jag skulle känna mig lite mer energisk än jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 897
Senast: Petruska
·
  • Låst
Kropp & Själ Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
15 16 17
Svar
321
· Visningar
23 086
Senast: Killaloe
·
Kropp & Själ Som rubriken ovan undrar jag om ni orkar dela med er av era livshistorier? Känner att jag behöver pepp inför livet, vad är inte bättre...
Svar
4
· Visningar
906
Kropp & Själ En del av er läste säkert min tråd för några veckor sedan om loppor. Det har tagit några vändor sedan dess, och jag börjar bli helt...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 474
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Min mage krånglar mer och mer och jag börjar fundera på att kontakta läkare. Jag har varit under stor stress en längre tid men det är...
2
Svar
22
· Visningar
3 490
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Ett sånt fantastiskt initiativ! www.omgyes.com Jag hade fått upp reklam från OMG Yes i mitt FB flöde men inte funderat mer på det...
Svar
8
· Visningar
2 154
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Har jag fått det helt om bakfoten? Särbon (som är skriven i ett annat län och listad på en vc i det länet) har ont i ett knä, och tänkte...
2
Svar
23
· Visningar
2 571
Senast: Trissa
·
Kropp & Själ Snart har det gått ett år sen jag skar mig i fingret, har ett ärr på ca 2,5 cm, och ingen känsel har kommit tillbaka i fingertoppen. Jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
7 742
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Det är synd om mig :angel: Jag har fått bältros som påverkar min trigeminusneuralgi som jag har sedan tidigare. Alltså i skalpen och...
Svar
4
· Visningar
766
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Nu har jag gått och nyst, hostat och varit täppt i över en månad. Pigg ena dagen och hängig som tusan nästa. Precis som när man är på...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: marsve
·
Kropp & Själ Har i snart en veckas tid haft ont i bröstet, för det mesta en tryckande känsla. Inte väldigt smärtsam, men tillräckligt för att jag ska...
Svar
3
· Visningar
494
Senast: Renfis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama