Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Är det någon som gjort en ärrkorrigering efter en annan operation?
Kan man få det ordnat och bekostat av landstinget eller är det något...
Kropp & Själ
Har jag fått det helt om bakfoten? Särbon (som är skriven i ett annat län och listad på en vc i det länet) har ont i ett knä, och tänkte...
Kropp & Själ
Snart har det gått ett år sen jag skar mig i fingret, har ett ärr på ca 2,5 cm, och ingen känsel har kommit tillbaka i fingertoppen. Jag...
Kropp & Själ
Har i snart en veckas tid haft ont i bröstet, för det mesta en tryckande känsla. Inte väldigt smärtsam, men tillräckligt för att jag ska...
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Men vilken del i Sverige bor du?
Jag tror inte det behöver vara så farligt som det låter utan det kan vara olyckliga omständigheter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.