Uppdatering!
Jag var hos läkaren igår, och han sa att det inte var skabb. Han sa också att han inte har någon aning. Jag visade en bild som sambo tog när det var som värst, och han tittade noggrant på den och sa att det mer ser ut som loppbett. Jag börjar bli uppgiven. Jag ska ringa Anticimex idag och boka in en tid, jag tror inte de kommer hitta något men för säkerhets skull. Jag funderar också på om jag ska kolla upp hunden. Han har som sagt noll symptom, hittar inga loppor eller bett på honom, och han är loppbehandlad två gånger. Dock är de värsta problemen på mig på vaderna och rumpan, och Bruce sover i mitt knäveck på nätterna. Jag har visserligen kli precis överallt, men det är värst där. Är det någon som vet hur vanligt det är att hundar kan gå med loppor eller annan parasit, utan symptom? Vet
@Malibu_Stacy kanske?
Läkaren sa att skadedjur i lägenhet är utanför hans område, och det verkar inte vara någon parasit som lever på mig. Men om klådan blir outhärdlig så kan han skriva ut lite starkare antihistamin tills jag får bukt på det. Han sa också att man kan ta prover på en "prick" om man vill, det tar dom 4 veckor att få svar och de enda de egentligen kan se är om det är ett bett eller inte. Men inte från vad.