Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad i helvete är det för slutshaming jag läser @Hero ? Att vilja ligga flera gånger om dagen (speciellt i början av ett nytt förhållande) beror inte på överkåthet.
Var anmäler man den här tråden för falsk marknadsföring?
Vad ska den tråden heta?Dags att bryta ut @Hero och vidhängande problem ur orgasmtråden?
Vad ska den tråden heta?
Jag har haft förhållanden också ?
Men visst, man kan inte jämföra två individer rakt av. Sen kan det mkt väl vara så att jag har helt andra krav än honom...
Spinner vidare.
Jag skulle bli tokstressad om min partner alltid fick för sig att ”avsluta” mig om jag inte kommit. Jag AVSKYR orgasmhets och vill inte att någon av oss ska ha inställningen att ”nu är det dags för orgasm” eller nåt.
Jag har inte, nu som vuxen, några större generella svårigheter men det hänger ju mkt på mitt mående, humör och sinnesstämning. Ibland är jag kåt men jävligt trött och då vill jag bara ligga. För trött för att få orgasm. Njuter av sexet som det är.
Orgasm brukar hända ”på vägen” om sexet är bra och jag är pigg och på humör. Men det är liksom ingen beställningsvara och jag känner mig bara pressad om jag upplever att det finns ett för stort orgasmfokus.
Så nej tack. Nej tack till män som bara har fokus på sig själva såklart. Men också nej tack om någon får för sig att sexet inte är klart utan min orgasm. För mkt press.
Precis! Håller helt med!Håller helt med. Sen är det ju också skillnad på om mannen vill att man ska komma av ren omsorg eller egokick också. Nu har jag relativt enkelt att komma med en partner som känner mig väl, så jag känner mig sällan pressad även om jag vet att han i stunden anstränger sig för att få mig just dit. För mig kan det funka lite som en beställningsvara, om jag känner för det. Men med det sagt så är man ju faktiskt inte alltid sugen på att komma. Framför allt inte om man är trött i kroppen och bara ville ligga för att det är lite mysigt och kärleksfullt. Eller om man helt enkelt känner sig färdig och tillfredsställd när han kommit. Pojkvän frågar alltid om jag vill, och det tycker jag är omsorgsfullt även om jag ibland tackar nej. När vi lärde känna varandra var han nog lite orolig för att jag tackade nej för att han "skulle slippa", men nu när vi känner varandra bättre så har han också lärt sig att jag helt enkelt ibland verkligen vill det och ibland verkligen inte alls. Å det har ingenting att göra med hur bra sexet är.
Men vad i helvete är det för slutshaming jag läser @Hero ? Att vilja ligga flera gånger om dagen (speciellt i början av ett nytt förhållande) beror inte på överkåthet.
Eller så har du svårt på det sociala planet, vad jag märkt av dina trådar (eller öht trådar du skriver i) så lyckas du stryka större delen av Buke mothårs ganska rejält. Buke består till största delen av tjejer.. De verkar ju inte stå och falla som furor här iallafall så varför skulle andra brudar gör det?
Angånde leksak så är det inte att jämföra med en partner (som typ de flesta redan sagt), det är att jämföra med att du drar en handtralla. Ja, jag kan köra en orgasm för egen hand också men det tar en halv evighet jämfört med att använda leksak. Är inte särskilt road av att hålla på själv utan det ska vara snabbt, effektivt och ge resultat. Även sex med partnern utan att få orgasm slår att köra på egen hand och få orgasm för mig iallafall (sen så har jag väldigt lätt att få orgasm så det ytterst sällan det inträffar).
Precis! Håller helt med!
Det är verkligen nyanserad fingertoppskänsla i detta. Som du säger så funkar det ju generellt utan problem när man lärt känna varandra, men jag tycker alltid att det är lite ”känsligt” just eftersom det florerar en del ego-tripps-orgasm-män
Nej , ska man stryka Buke medhårs så ska man rösta på Vänsterpartiet , vara extrem feminist och extremt PK. Så det inte svårt att göra bukefalister upprörda.
Sen är det väl så med många tjejer att man måste linda in mkt i fluffiga i moln.
Ja fy! Helt sjukt men sånt kan ju ge skapligt dåligt samvete eller ngt. Fast att det inte borde bli så.Verkligen! Det sätter ju press när någon kämpar sig svettig för att man ska komma men det helt enkelt inte går. Det har ju hänt rätt ofta. Han kanske inte känner ens kropp tillräckligt bra. Jag själv fejkar aldrig men i sådana lägen kan jag förstå de som tillslut gör det.
Nej , ska man stryka Buke medhårs så ska man rösta på Vänsterpartiet , vara extrem feminist och extremt PK. Så det inte svårt att göra bukefalister upprörda.
Sen är det väl så med många tjejer att man måste linda in mkt i fluffiga i moln. Förutom i sängkammaren där det gillas hårda tag av många.
Fast du kan väl inte jämföra dig som har lätt att få orgasm mot dom som aldrig kan få en orgasm utan en sexleksak ??
Men du, jag är inte någon som röstar på vänsterpartiet, "extrem feminist" eller ens speciellt PK alla gånger, snarare så är jag socialliberal, liberalfeminist och som sagt inte speciellt PK i det jag säger. Har ändå aldrig upplevt några som helst problem gällande att få min åsikt hörd och bli tagen på allvar?Nej , ska man stryka Buke medhårs så ska man rösta på Vänsterpartiet , vara extrem feminist och extremt PK. Så det inte svårt att göra bukefalister upprörda.
Sen är det väl så med många tjejer att man måste linda in mkt i fluffiga i moln. Förutom i sängkammaren där det gillas hårda tag av många.
Fast du kan väl inte jämföra dig som har lätt att få orgasm mot dom som aldrig kan få en orgasm utan en sexleksak ??
Men du, jag är inte någon som röstar på vänsterpartiet, "extrem feminist" eller ens speciellt PK alla gånger, snarare så är jag socialliberal, liberalfeminist och som sagt inte speciellt PK i det jag säger. Har ändå aldrig upplevt några som helst problem gällande att få min åsikt hörd och bli tagen på allvar?