Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ju inte helt frisk i grunden och har börjat känna av "familjeförbannelsen" dvs reumatism. Det har eroderat orken på många nivåer. Fast nog orkar jag sexa rätt ofta fortfarande även om det inte är på samma nivå som när jag var 25 :D
Jag tänker att man kan väl offra nåt annat, t ex ett välstädat hem.. :D Men visst varierar det. Ibland har jag mer passion för annat, ex stallet, som tar tid och ork. Och så måste det nog få vara tänker jag. :)

Alltså, jag är också lika kåt som när jag var 15. Och trots det, och att jag inte är otränad, så samarbetar inte min kropp alla gånger, på grund av sjukdom och bromsmedicinering.
Ok, låter jobbigt att inse att kroppen inte vill samarbeta längre ? Men tids nog är jag väl snart där också...
Men jag tror på fysisk träning är viktigt om man är frisk och för att hålla sig frisk... Det är iaf min medicin. Är nästan aldrig sjuk.

Ok, låter jobbigt att inse att kroppen inte vill samarbeta längre ? Men tids nog är jag väl snart där också...
Men jag tror på fysisk träning är viktigt om man är frisk och för att hålla sig frisk... Det är iaf min medicin. Är nästan aldrig sjuk.

Men snälla du, vare sig jag eller @EmmaBovary har sjukdomar som förändras av träning. Vi har dessutom inte fått dem pga vår livsstil. Träning är bra men den botar inte allt.

Men snälla du, vare sig jag eller @EmmaBovary har sjukdomar som förändras av träning. Vi har dessutom inte fått dem pga vår livsstil. Träning är bra men den botar inte allt.
Det har jag inte sagt...
Jag tror bara att man dels kan förlänga livslängden och minska antalet sjukdagar genom träning.
Är man så sjuk att man inte kan träna är det ju svårt att ha det som medicin...

Ja, det är uppenbarligen väldigt jobbigt att hantera! Därför tycker jag också att det är viktigt att nämna, för att andra ska kunna öppna upp ögonen för att det inte alltid är så enkelt som det verkar. Och jag håller med dig om att fysisk träning är viktigt, men det är lite naivt att tro att det är något slags frikort för att inte drabbas av en kronisk sjukdom. :)

Ja, det är uppenbarligen väldigt jobbigt att hantera! Därför tycker jag också att det är viktigt att nämna, för att andra ska kunna öppna upp ögonen för att det inte alltid är så enkelt som det verkar. Och jag håller med dig om att fysisk träning är viktigt, men det är lite naivt att tro att det är något slags frikort för att inte drabbas av en kronisk sjukdom. :)

Bra att du nämner det ! :)

Nej, generna är nog svårt att påverka. Men tror ändå man kan undvika eller lindra många sjukdomar genom träning...
Så frikort mot allt är det ju inte...

Bra att du nämner det ! :)

Nej, generna är nog svårt att påverka. Men tror ändå man kan undvika eller lindra många sjukdomar genom träning...
Så frikort mot allt är det ju inte...
Ja, för min sjukdom är träning positiv för förloppet, i den mån det går. Men det tar liksom inte bort effekterna bromsmedicinen har på resten av kroppen! Tex. är det vanligt med torra slemhinnor, det rår liksom inte träning på! Inte heller kan träning bota.

Hehe, nu blir väl buke tokig på mig... :p
Men är det Alpha kille och hur lång är han ? :D
Tror tjejer har överseende för om han är tjock om han har övriga egenskaper...

Men det är på krogen man hittar alla överkåta tjejer alltså ? Det förklarar ju kanske varför jag inte har hittat någon ännu.
Han är kort, gissningsvis 165-170. Visst kan han vara alpha i sängen med en tjej som vill det, han är enormt anpassningsbar och lever för att tillfredsställa tjejen. Men han är definitivt inte "alpha" i övriga livet. Däremot är han lugn, trygg i sig själv och väldigt inkännande för den andres behov.

Väldigt go kille som alltid ställer upp när det är något, alltid finns där för att lyssna när man behöver prata.

Nej han hittar på många ställen. Typ överallt faktiskt. Jag vet inte hur han bär sig åt. Men det finns inte ett enda ställe där han inte kan hitta ett ligg om han verkligen vill.

Och de är inte "överkåta" innan de träffar honom. Det blir de när de är med honom.

Han är kort, gissningsvis 165-170. Visst kan han vara alpha i sängen med en tjej som vill det, han är enormt anpassningsbar och lever för att tillfredsställa tjejen. Men han är definitivt inte "alpha" i övriga livet.

Väldigt go kille som alltid ställer upp när det är något, alltid finns där för att lyssna när man behöver prata.

Nej han hittar på många ställen. Typ överallt faktiskt. Jag vet inte hur han bär sig åt. Men det finns inte ett enda ställe där han inte kan hitta ett ligg om han verkligen vill.

Och de är inte "överkåta" innan de träffar honom. Det blir de när de är med honom.

Inte ? Låter som han har vissa egenskaper iaf...
Självförtroende, extrovert, socialt kompetent. säkert den roliga killen i klassen också :).
Sen kanske han inte har så höga krav på sina ligg heller ?

Inte ? Låter som har vissa egenskaper iaf...
Självförtroende, extrovert, socialt kompetent. säkert den roliga killen i klassen också :).
Sen kanske inte har så höga krav på sina ligg heller ?

Den roliga killen i klassen har han aldrig varit, inte heller partyts mittpunkt eller liknande.
Han är väldigt duktig på att se det unika i varje kvinna, och har haft väldigt varierande ligg av det jag har fått se bilder på. Generellt skulle jag dock säga att varenda kvinna jag har sett honom med har varit attraktiv, många av dem väldigt attraktiva.

Han är en datanörd som kodar på jobbet och typ hela sin fritid med, och har i övrigt, så vitt jag vet, inte ett jätterikt socialt liv.

Jag har aldrig sett honom på dansgolvet på krogen.

Jag vill oxå påpeka här nu att trygg i sig själv och bra självförtroende inte är samma sak, och behöver verkligen inte gå hand i hand.

Den roliga killen i klassen har han aldrig varit, inte heller partyts mittpunkt eller liknande.
Han är väldigt duktig på att se det unika i varje kvinna, och har haft väldigt varierande ligg av det jag har fått se bilder på. Generellt skulle jag dock säga att varenda kvinna jag har sett honom med har varit attraktiv, många av dem väldigt attraktiva.

Han är en datanörd som kodar på jobbet och typ hela sin fritid med, och har i övrigt, så vitt jag vet, inte ett jätterikt socialt liv.

Jag har aldrig sett honom på dansgolvet på krogen.

Jag vill oxå påpeka här nu att trygg i sig själv och bra självförtroende inte är samma sak, och behöver verkligen inte gå hand i hand.

Jag tolkar det som att han inte träffar sina ligg via tinder iaf ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17