Smärta är en högre form av njutning käre du @JefferyDet räcker om man själv får en plötslig kramp i lårmuskeln, för att trilla av från spåret.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smärta är en högre form av njutning käre du @JefferyDet räcker om man själv får en plötslig kramp i lårmuskeln, för att trilla av från spåret.
Min brukar tackolov också göra det, men visst har det hänt honom också att sugen bara rinner iväg och försvinner.Har lyxen med en parter som alltid avslutar mig också så att säga Även om herrn där nere är färdig.
Det är nog dina kinksÄr det bara jag som njuter ännu mer av att inte få komma? Eller är det nu mina kinks kommer fram?
Den ursprungliga frågeställningen tycker jag är lite av ett symptom på hur orgasmfixering lätt kan bli till en objektifiering, och/eller tvärtom hur objektifiering kan leda till orgasmfixering, dvs att människor reduceras till inte mer än ett slags avancerade sexleksaker. Om människor bara är avancerade sexleksaker för varandra, verktyg på vägen mot orgasm, kan de också ersättas och konkurreras ut av faktiska sexleksaker.Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Bara nyfiken. Om du har svårt att komma tillsammans med en kille. Använder du hjälpmedel tillsammans med killen ? Känns som att vanligt sex måste bli ganska trist för er som inte kan komma. Om ni istället själva kan få multiplaorgasmer eller fotänorgasmer med hjälp av diverse hjälpmedel istället måste det ju slå vanligt sex på fingrarna...?
Kanske är därför man i sådant läge tycks hellre vilja ägna sig åt lårmuskel än sex.Smärta är en högre form av njutning käre du @Jeffery
Min brukar tackolov också göra det, men visst har det hänt honom också att sugen bara rinner iväg och försvinner.
Okejj då .Det är nog dina kinks
Okej, fair pointKanske är därför man i sådant läge tycks hellre vilja ägna sig åt lårmuskel än sex.
Det jag har varit med om är att dom blir sura.Ja, jag har tänkt på det där. Jag hör ofta att män är egoistiska om de kommer först och sedan inte vill se till att tjejen kommer. Men, om man inte är sugen längre då? Skulle man vända på steken och tjejen kommer först, inte vill ligga vidare p.g.a känns inte skönt längre och inte är sugen längre så skulle det ju vara märkligt med en kille som blev surig över att han inte fick ett BJ. Jag tänker att om grundinställningen är att man tar hand om varandra och vill att den andre ska ha det bra, men tappar suget, då måste man ju få sluta. Det är ju skillnad om en part alltid är egoistisk i sängen.
Jag måste ovilligt erkänna att att jag också haft några såna tillfällen. Jag har typ ”precis” hittat mina det-här-blir-ett-jävligt-bra-ligg-punkter efter att fått barn förra året. Allting har ju typ flyttat sig sen innan graviditet och förlossning. Men vägen innan jag hittade tillbaka kunde vara lite sisådär med att ta hand om sambon när man insåg att -nähä, det blir inget idag heller. Då kan jag likabra skita i det helt.Ja, jag har tänkt på det där. Jag hör ofta att män är egoistiska om de kommer först och sedan inte vill se till att tjejen kommer. Men, om man inte är sugen längre då? Skulle man vända på steken och tjejen kommer först, inte vill ligga vidare p.g.a känns inte skönt längre och inte är sugen längre så skulle det ju vara märkligt med en kille som blev surig över att han inte fick ett BJ. Jag tänker att om grundinställningen är att man tar hand om varandra och vill att den andre ska ha det bra, men tappar suget, då måste man ju få sluta. Det är ju skillnad om en part alltid är egoistisk i sängen.
Spinner vidare.Ja, jag har tänkt på det där. Jag hör ofta att män är egoistiska om de kommer först och sedan inte vill se till att tjejen kommer. Men, om man inte är sugen längre då? Skulle man vända på steken och tjejen kommer först, inte vill ligga vidare p.g.a känns inte skönt längre och inte är sugen längre så skulle det ju vara märkligt med en kille som blev surig över att han inte fick ett BJ. Jag tänker att om grundinställningen är att man tar hand om varandra och vill att den andre ska ha det bra, men tappar suget, då måste man ju få sluta. Det är ju skillnad om en part alltid är egoistisk i sängen.
Förstår vad du menar men jag vill bara inflinka att det inte alltid siktas på orgasm när iaf jag pratar om avslut. Det händer att när sambon blir färdig före mig att jag fortfarande är sugen och då kan vi ju göra annat/ fortsätta ha det skönt en stund utan att man absolut måste komma. Det har hänt ofta att jag har fått det oralt eller med leksak/fingrar en liten stund tills jag känner mig nöjd, men det betyder absolut inte att jag måste ha fått orgasm.Spinner vidare.
Jag skulle bli tokstressad om min partner alltid fick för sig att ”avsluta” mig om jag inte kommit. Jag AVSKYR orgasmhets och vill inte att någon av oss ska ha inställningen att ”nu är det dags för orgasm” eller nåt.
Jag har inte, nu som vuxen, några större generella svårigheter men det hänger ju mkt på mitt mående, humör och sinnesstämning. Ibland är jag kåt men jävligt trött och då vill jag bara ligga. För trött för att få orgasm. Njuter av sexet som det är.
Orgasm brukar hända ”på vägen” om sexet är bra och jag är pigg och på humör. Men det är liksom ingen beställningsvara och jag känner mig bara pressad om jag upplever att det finns ett för stort orgasmfokus.
Så nej tack. Nej tack till män som bara har fokus på sig själva såklart. Men också nej tack om någon får för sig att sexet inte är klart utan min orgasm. För mkt press.
Ja det är ju en helt annan situation såklart!Förstår vad du menar men jag vill bara inflinka att det inte alltid siktas på orgasm när iaf jag pratar om avslut. Det händer att när sambon blir färdig före mig att jag fortfarande är sugen och då kan vi ju göra annat/ fortsätta ha det skönt en stund utan att man absolut måste komma. Det har hänt ofta att jag har fått det oralt eller med leksak/fingrar en liten stund tills jag känner mig nöjd, men det betyder absolut inte att jag måste ha fått orgasm.
Jag tänder inte på överviktiga män, alls. Den här mannen kan få mig att tända, om han vill.
Nu är vi nära vänner istället och han skulle aldrig försöka när jag har en partner så jag får aldrig se den sidan av honom längre. Och exakt vad han gör kan jag inte ens svara på.
Men det visar hur tydligt som helst att sex handlar om så mkt mer än utsidan, eller "könsteknisk kunnighet", även om han besitter en hel del kunskaper på det planet med så är det ju inte det som gör att tjej efter tjej följer med honom hem från krogen.
Jaha. Hon ska vara ”överkåt” också. Lycka till!Men det är på krogen man hittar alla överkåta tjejer alltså ? Det förklarar ju kanske varför jag inte har hittat någon ännu.
Haha, det var endast ett ord för en tjej som vill 2-3 ggr om dagen...Jaha. Hon ska vara ”överkåt” också. Lycka till!
Det är knappast speciellt ovanligt, speciellt i en tidig fas i ett förhållande om tiden finns?Haha, det var endast ett ord för en tjej som vill 2-3 ggr om dagen...
Jag tror inte det hör till vanligheterna direkt . Så därav ordet "överkåt"...
Det är knappast speciellt ovanligt, speciellt i en tidig fas i ett förhållande om tiden finns?
Ska väl kanske understryka att jag inte kommer länka till någon ovetenskaplig undersökning, utan baserar bara mitt uttalande på egen erfarenhet och vad vänner och bekanta (både kvinnor och män!) berättat om sina förhållanden.Hur vet du de ?