Jag fattar inte vad du menar.Men inte endast ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fattar inte vad du menar.Men inte endast ?
För övrigt så går det jag skrev i citatet att direktöverföra på att ge en kvinna oralsex...Alltså att ge oralsex är en konstform. Att ge ett bj som del i ett förspel är definitivt inte samma sak som att ge ett bj fokuserat på utlösning som i sin tur inte är samma sak som ett munknull. Om jag nu ska gå the vulgar way.
För mig är det så med. Plus att de kan vara olika långa, olika intensiva, olika medvetna osv osvFör mig finns det olika grader av orgasm. En del är små som en rysning andra så stora att man blir helt slut. Är det samma för andra? För män?
För mig finns det olika grader av orgasm. En del är små som en rysning andra så stora att man blir helt slut. Är det samma för andra? För män?
Ja. De tre olika jag stött på beter sig rätt annorlunda mot varandra.För mig finns det olika grader av orgasm. En del är små som en rysning andra så stora att man blir helt slut. Är det samma för andra? För män?
För mig finns det olika grader av orgasm. En del är små som en rysning andra så stora att man blir helt slut. Är det samma för andra? För män?
Det varierar en del ja.För mig finns det olika grader av orgasm. En del är små som en rysning andra så stora att man blir helt slut. Är det samma för andra? För män?
Eller de tillfällen när man är preciiiiiis innan och partnern gör någonting som gör att man kommer av sig och man inte hittar tillbaka utan allt bara blir en enda stor blaha..Det värsta av allt är ju halvorgasmer när man typ blir avbruten och kommer men ändå inte Jävla antiklimax.
Eller de tillfällen när man är preciiiiiis innan och partnern gör någonting som gör att man kommer av sig och man inte hittar tillbaka utan allt bara blir en enda stor blaha..
Och den allra värsta är ju när man precis kommit igång ordentligt och sen snetänder partnern och kommer alldeles för fort för att sen bara tvärdör. DET är en jävla antiklimax
Är det bara jag som njuter ännu mer av att inte få komma? Eller är det nu mina kinks kommer fram?Eller de tillfällen när man är preciiiiiis innan och partnern gör någonting som gör att man kommer av sig och man inte hittar tillbaka utan allt bara blir en enda stor blaha..
Och den allra värsta är ju när man precis kommit igång ordentligt och sen snetänder partnern och kommer alldeles för fort för att sen bara tvärdör. DET är en jävla antiklimax
Alltså, det är inget fel i att inte ha legat med många personer. Det är heller inget fel i att ha svårt att få ligga, om man av olika skäl har det. Det är heller inget fel i att av olika skäl välja att ligga med få.Du säger att du inte har haft särskilt många ligg? Har du någonsin funderat på varför?
Det är definitivt inget fel i att ha legat med få, eller många eller mitt emellan om det vore så. Men när någon säger att hen vill lära sig mer om något som är så individuellt som orgasmer och vad som ger orgasmer så är väl ändå rådet att försöka få lite praktisk träning inte så orimligt?Alltså, det är inget fel i att inte ha legat med många personer. Det är heller inget fel i att ha svårt att få ligga, om man av olika skäl har det. Det är heller inget fel i att av olika skäl välja att ligga med få.
Såna här trådar på Buke brukar alltid galoppera i väg i hur många orgasmer man får per ligg, hur många man legat med, hur många kinks man har. Och det är ju såklart helt okej, men det är ju synd om man desutom ska förstärka normer och ideal, och att "ligga med få" blir något som man ska se som något dåligt som ska analyseras i (buke-)grupp.
Alltså, det är inget fel i att inte ha legat med många personer. Det är heller inget fel i att ha svårt att få ligga, om man av olika skäl har det. Det är heller inget fel i att av olika skäl välja att ligga med få.
Såna här trådar på Buke brukar alltid galoppera i väg i hur många orgasmer man får per ligg, hur många man legat med, hur många kinks man har. Och det är ju såklart helt okej, men det är ju synd om man desutom ska förstärka normer och ideal, och att "ligga med få" blir något som man ska se som något dåligt som ska analyseras i (buke-)grupp.
Nej fast har man inte legat med särskilt många, och inte rört sig i kretsar som handlar om sexuella aktiviteter (klubbar, träffar, organisationer), så ska man kanske inte heller uttala sig om att var och varannan tjej vill bli dominerad. Jag tror att många kvinnor vill göra något annat eftersom det vanliga sexet är för dåligt och då är kanske lite bondage och förskjutning av initiativtagande (men inte verklig makt!) något som ligger nära till hands. Men det säger ganska lite om de som har maktförskjutning som kink. Samma med uttalandet om att man kan komma av "lite smisk". Det är nog inte riktigt så det funkar... (däremot är ju begreppet subspace något som faktiskt existerar och som kan framkallas med smärta men också på andra sätt).Alltså, det är inget fel i att inte ha legat med många personer. Det är heller inget fel i att ha svårt att få ligga, om man av olika skäl har det. Det är heller inget fel i att av olika skäl välja att ligga med få.
Ja och de är helt olika beroende på var jag blir stimulerad.För mig finns det olika grader av orgasm. En del är små som en rysning andra så stora att man blir helt slut. Är det samma för andra? För män?
Det räcker om man själv får en plötslig kramp i lårmuskeln, för att trilla av från spåret.Eller de tillfällen när man är preciiiiiis innan och partnern gör någonting som gör att man kommer av sig och man inte hittar tillbaka utan allt bara blir en enda stor blaha..