Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast nej, det en man (har jag fått berättat för mig, läst mig till i facklitteratur och first hand upplevt i samspel med män) upplever i uppbyggnaden till sädesavgång är en orgasm. Om då ejakulationen skjuts upp kan flertalet orgasmer uppnås.
Min erfarenhet är precis tvärtom. Låt ejakulationen komma, och fortsätt sedan stimulera för att upptäcka världen bakom. Funkar tydligast oralt.

Har du nåt exempel ?

Du kommer med tvärsäkra uttalanden om hur kvinnor fungerar (vilket är spännande när du enligt egen utsago inte har så stor erfarenhet av kvinnor...). När vi tämligen unisont (vilket inte händer ofta här!) säger att ditt påstående inte stämmer fortsätter du hävda att du har rätt och hänvisar till någon tämligen oseriös "studie" som bekräftar din tes.

Har du nåt exempel ?

Exempel: alla dina s k "diskussionstrådar", som bara mynnar ut i att du inte lyssnar in på vad som skrivs utan istället ignorerar och anser att du redan kan och vet allt för "det har jag läst på le Internetz".

Angående detta med orgasmer som du redan anser dig kunna så mycket om: man kan inte LÄSA sig till att bli en bra ryttare. För det krävs praktisk erfarenhet. Ut och praktisera, så kan du säkert diskutera på en annan nivå sen.

Exempel: alla dina s k "diskussionstrådar", som bara mynnar ut i att du inte lyssnar in på vad som skrivs utan istället ignorerar och anser att du redan kan och vet allt för "det har jag läst på le Internetz".

Angående detta med orgasmer som du redan anser dig kunna så mycket om: man kan inte LÄSA sig till att bli en bra ryttare. För det krävs praktisk erfarenhet. Ut och praktisera, så kan du säkert diskutera på en annan nivå sen.

Praktiken i det här fallet är dessutom rätt rolig :angel: :D

Min erfarenhet är precis tvärtom. Låt ejakulationen komma, och fortsätt sedan stimulera för att upptäcka världen bakom. Funkar tydligast oralt.

Men inte endast ?
Har ej träffat på nån kvinna där jag har kommit oralt. Har iof bara träffat en som givit oralt också :angel:

Jag är medveten att man behöver praktisera teori också...
Men det är inte så ofta jag får möjlighet att göra det :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 026
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 582
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar