Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag trodde att tråden skulle vara seriös, och kanske beröra sådana här ämnen - men istället är det ännu en i serien ’@Hero försöker förstå’.

Eftersom du är så insatt i ämnet. Hur många multipla orgasmer får du ? Är det i nivån 10-20 ?
Vilken teknik använder du ?

Då vänder jag på det hela: Tror du inte kvinnor helt enkelt slutat försöka kommunicera hur de vill ha det eftersom det är så extremt få män som faktiskt lyssnar?

Fundera på det om du upplever att någon kvinna du varit med inte kommunicerat...

Försöker du antyda att jag är en dålig lyssnare ?

Absolut, det utesluter jag inte. Men tror kvinnor att alla män är dåliga lyssnare ?
Sen vad gäller orgasmspåret. Har man aldrig själv fått orgasm är det antagligen svårt att kommunicera hur man vill ha det....

Eftersom du är så insatt i ämnet. Hur många multipla orgasmer får du ? Är det i nivån 10-20 ?
Strax innan du frågar skrevs det så här - tyvärr tror jag du missade det:

Män kan också få flera orgasmer (utan att "spruta"). Det gäller bara att träna på det.

Min åsikt är att det är lite sorgligt för gruppen män med den här fixeringen (från både män och kvinnor) med mannens sädesavgång, och att det liksom är mannens orgasm - 'this is it'.
För bortanför den finns mycket mer att utforska.

För egen del har jag funnit tre olika orgasmer, som den tredje kommer torr och så länge man fortsätter, multipelt - kanske inte 20 gången, men att arbeta fram 5-8 är då mer regel än undantag.

Försöker du antyda att jag är en dålig lyssnare ?

Ja, baserat på din historia här. Skitdålig lyssnare tom.

Absolut, det utesluter jag inte. Men tror kvinnor att alla män är dåliga lyssnare ?
Sen vad gäller orgasmspåret. Har man aldrig själv fått orgasm är det antagligen svårt att kommunicera hur man vill ha det....

Det är enligt min tämligen digra erfarenhet (jag hade kul när jag studerade helt enkelt) väldigt få män som lyssnar på en kvinna i bingen. De kanske gör som de ska i några sekunder men sedan fortsätter de med något som inte funkar på mig, aldrig har funkat och aldrig kommer att funka. Varför de gör så övergår mitt förstånd. Sedan finns det plantor som inte ens försöker lyssna.

Man behöver inte ha haft orgasm för att veta vad som känns skönt... och känns det skönt brukar det kunna leda till en orgasm. Men även om det inte gör det jag man ju haft... skönt liksom. Sex är ingen tävling, orgasm är härligt men det viktigaste är att vägen dit varit trevlig.

Det är enligt min tämligen digra erfarenhet (jag hade kul när jag studerade helt enkelt) väldigt få män som lyssnar på en kvinna i bingen. De kanske gör som de ska i några sekunder men sedan fortsätter de med något som inte funkar på mig, aldrig har funkat och aldrig kommer att funka. Varför de gör så övergår mitt förstånd. Sedan finns det plantor som inte ens försöker lyssna.
Den där grejen med att envisas med någon man har avstyrt redan, förstår inte jag. om det är en manlig grej eller en mänsklig grej vet jag inte. Men det är definitivt något som händer rätt ofta. Jag gillar tex inte av olika anledningar att bli pillad i rumpan, och säger det uttryckligen precis på det sättet som det står här. Ändå efter ett tag under samlaget är fingrarna där och pillar. Varför är det så svårt att låta bli?

Strax innan du frågar skrevs det så här - tyvärr tror jag du missade det:

Min åsikt är att det är lite sorgligt för gruppen män med den här fixeringen (från både män och kvinnor) med mannens sädesavgång, och att det liksom är mannens orgasm - 'this is it'.
För bortanför den finns mycket mer att utforska.
För egen del har jag funnit tre olika orgasmer, som den tredje kommer torr och så länge man fortsätter, multipelt - kanske inte 20 gången, men att arbreta fram 5-8 är mer regel än undantag.

Care to share ?
Jag tror det är relativt ovanligt med 5-8 som regel...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30