F
Fruentimber
Kanske det... Liksom att många kvinnor har svårt för att visa och berätta vad dom behöver. Eller så vet dom inte det själva...
Ganska märkligt påstående från någon som har så liten erfarenhet av kvinnor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske det... Liksom att många kvinnor har svårt för att visa och berätta vad dom behöver. Eller så vet dom inte det själva...
Hur vet du det?Kanske det... Liksom att många kvinnor har svårt för att visa och berätta vad dom behöver. Eller så vet dom inte det själva...
Jag trodde att tråden skulle vara seriös, och kanske beröra sådana här ämnen - men istället är det ännu en i serien ’@Hero försöker förstå’.
Ganska märkligt påstående från någon som har så liten erfarenhet av kvinnor.
Hur vet du det?
Det är ju bara att titta på buke. Kvinnor som är över 25+ som aldrig fått en orgasm ?
Nej, men jag har också erfarenhet av det. Så verkar inte helt ovanligt...Och ett par stycken representerar många kvinnor?
Det är ju bara att titta på buke. Kvinnor som är över 25+ som aldrig fått en orgasm ?
Nej, men jag har också erfarenhet av det. Så verkar inte helt ovanligt...
Bollocks.
llocks. Du har ingen aning. Och dessutom utesluter du bekvämt alla de bukekvinnor som brukar berätta hur de kommunicerar hur de vill ha det.
Nej, men jag har också erfarenhet av det. Så verkar inte helt ovanligt...
Då vänder jag på det hela: Tror du inte kvinnor helt enkelt slutat försöka kommunicera hur de vill ha det eftersom det är så extremt få män som faktiskt lyssnar?
Fundera på det om du upplever att någon kvinna du varit med inte kommunicerat...
Strax innan du frågar skrevs det så här - tyvärr tror jag du missade det:Eftersom du är så insatt i ämnet. Hur många multipla orgasmer får du ? Är det i nivån 10-20 ?
Män kan också få flera orgasmer (utan att "spruta"). Det gäller bara att träna på det.
Försöker du antyda att jag är en dålig lyssnare ?
Absolut, det utesluter jag inte. Men tror kvinnor att alla män är dåliga lyssnare ?
Sen vad gäller orgasmspåret. Har man aldrig själv fått orgasm är det antagligen svårt att kommunicera hur man vill ha det....
Försöker du antyda att jag är en dålig lyssnare ?
Absolut, det utesluter jag inte. Men tror kvinnor att alla män är dåliga lyssnare ?
Sen vad gäller orgasmspåret. Har man aldrig själv fått orgasm är det antagligen svårt att kommunicera hur man vill ha det....
Den där grejen med att envisas med någon man har avstyrt redan, förstår inte jag. om det är en manlig grej eller en mänsklig grej vet jag inte. Men det är definitivt något som händer rätt ofta. Jag gillar tex inte av olika anledningar att bli pillad i rumpan, och säger det uttryckligen precis på det sättet som det står här. Ändå efter ett tag under samlaget är fingrarna där och pillar. Varför är det så svårt att låta bli?Det är enligt min tämligen digra erfarenhet (jag hade kul när jag studerade helt enkelt) väldigt få män som lyssnar på en kvinna i bingen. De kanske gör som de ska i några sekunder men sedan fortsätter de med något som inte funkar på mig, aldrig har funkat och aldrig kommer att funka. Varför de gör så övergår mitt förstånd. Sedan finns det plantor som inte ens försöker lyssna.
Strax innan du frågar skrevs det så här - tyvärr tror jag du missade det:
Min åsikt är att det är lite sorgligt för gruppen män med den här fixeringen (från både män och kvinnor) med mannens sädesavgång, och att det liksom är mannens orgasm - 'this is it'.
För bortanför den finns mycket mer att utforska.
För egen del har jag funnit tre olika orgasmer, som den tredje kommer torr och så länge man fortsätter, multipelt - kanske inte 20 gången, men att arbreta fram 5-8 är mer regel än undantag.
Ah, så du har erfarenhet av många kvinnor? Då kanske du ska sluta klaga på att du inte får tillräckligt med brudar?
Bara för att jag inte håller med om att kvinnor och män har samma förutsättningar på dejtingsidor ??? Eller vad baserar du det på ?Jag tycker att det är uppenbart att du är en dålig lyssnare.
Nej, det är inte många. Vad nu många anses vara ?
Men vart ser du att jag klagar ?