Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
På en kvinna sitter nog orgasmen betydligt mer i huvudet skulle jag tro.

Det innebär att det är främst det du måste stimulera för att få fram en orgasm. Det spelar ingen roll hur duktig du är på könet om du inte får mer huvudet på en kvinna.

Generellt såklart.

Så är det nog för dom flesta. Även för män :).
Men många kvinnor har ju svårt att få orgasm oavsett...

Ingen skillnad ? Vad är poängen ? :)
Poängen är att du undrade om leksaker inte är en konkurrent och valde att stödja dem tesen genom att länka till en tråd där någon valde sexleksaker före sex med sin partner. Poängen är att man kan välja precis vad som helst före sex men det är inte problemet, bara ett symptom.

Jag räknar koppel, piskor, clamps, restraints, gags, buttplugs o dyl som leksaker med. ;)
Kan dylika saker få dig att komma ? Trodde de flesta behövde nån stimulans på könet eller i könet...
De du räknar upp låter bara som komplement .. Men vad vet jag :D
Ja, de kan få mig att komma. Vid rätt tillfälle, i rätt stämning, med rätt partner kan en blick eller ett ord få mig att komma. Sex, och njutning, är så oändligt mycket mer än genital stimulans.

Det här meningsutbytet tänkte jag på @Hero

Om personen går igång på det... så finns det väl en mening ?
Ja, det är väl klart. (Och det är personerna eftersom det kräver ömsesidighet) Jag undrade mest eftersom du verkade så förvånad över att de saker jag rabblade upp kunde leda till orgasm. För mig är det inte ett dugg konstigt att även ickepenetrerande eller ickegenital beröring kan leda till orgasm. Även om det inte är något jag tänder på själv.

Ja, det är väl klart. (Och det är personerna eftersom det kräver ömsesidighet) Jag undrade mest eftersom du verkade så förvånad över att de saker jag rabblade upp kunde leda till orgasm. För mig är det inte ett dugg konstigt att även ickepenetrerande eller ickegenital beröring kan leda till orgasm. Även om det inte är något jag tänder på själv.

Jag utesluter inte att det finns dom som får orgasm av lite smisk tex. Eftersom mkt sitter i huvudet... men jag tror inte heller att det är särskilt vanligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar