Inte kan eller inte vill är lite samma sak här för mig faktiskt. Men så är jag ovanligt lätt att få att komma har jag förstått.Ja ellerhur. En partner som inte kan hjälpa mig dit blir väldigt kortvarig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte kan eller inte vill är lite samma sak här för mig faktiskt. Men så är jag ovanligt lätt att få att komma har jag förstått.Ja ellerhur. En partner som inte kan hjälpa mig dit blir väldigt kortvarig
Vad du snöar in dig på leksaken.Med eller utan leksak?
Jag har lätt att komma MED mina leksaker. Utan är det dödsdömt, aldrig någonsin fått orgasm utan.Inte kan eller inte vill är lite samma sak här för mig faktiskt. Men så är jag ovanligt lätt att få att komma har jag förstått.
Det spelar ingen roll om det är med eller utan leksak. Om vi definierar leksak som dildo/vibrator vill säga.Med eller utan leksak?
Alltså jag kan komma av blickar och ord i rätt läge...Vad du snöar in dig på leksaken.
Min polare som får orgasm lätt och inte behöver leksak kör ju såklart utan oftast. Men för mig som behöver den så är den alltid med.
Jag har lätt att komma MED mina leksaker. Utan är det dödsdömt, aldrig någonsin fått orgasm utan.
Ok, men då förutsätter du inte att killen ska stå för leksaken? Eller plockar du själv fram dina ?Det spelar ingen roll om det är med eller utan leksak. Om vi definierar leksak som dildo/vibrator vill säga.
Ska dildos/vibratorer användas ska det vara mina. Andra leksaker har jag inte lika stora hygienkrav på.Ok, men då förutsätter du inte att killen ska stå för leksaken? Eller plockar du själv fram dina ?
Alltså jag kan komma av blickar och ord i rätt läge...
Jag skulle aldrig använda någon annans än mina egna! Vem vet vad personen har gjort med demOk, men då förutsätter du inte att killen ska stå för leksaken? Eller plockar du själv fram dina ?
Finns det andra sexleksaker ? Faller inte de flesta inom den kategorin ? Dessutom , använder du dina leksaker har du väl orgasmgaranti ? Så då kan väl inte en kille faila i sängen eller ? Eller åtminstone väldigt svårtSka dildos/vibratorer användas ska det vara mina. Andra leksaker har jag inte lika stora hygienkrav på.
Jag räknar koppel, piskor, clamps, restraints, gags, buttplugs o dyl som leksaker med.Finns det andra sexleksaker ? Faller inte de flesta inom den kategorin ? Dessutom , använder du dina leksaker har du väl orgasmgaranti ? Så då kan väl inte en kille faila i sängen eller ? Eller åtminstone väldigt svårt
Nej, inte så länge man väljer det före sex med sin partner. Finns inte partnern till hands eller inte vill/kan så är det ju ingen konkurrent.Ser du porr och onani som konkurrenter också?
Finns det andra sexleksaker ? Faller inte de flesta inom den kategorin ? Dessutom , använder du dina leksaker har du väl orgasmgaranti ? Så då kan väl inte en kille faila i sängen eller ? Eller åtminstone väldigt svårt
Jag brukar plocka fram mina etsningar.Ok, men då förutsätter du inte att killen ska stå för leksaken? Eller plockar du själv fram dina ?
Det är najs och ändå finns det män som lyckats med att inte få mig att komma...Det låter nice! Jag skulle önska att jag kunde komma utan leksaker bara, det hade varit något!
Men det finns ju kvinnor som upplever typ 3 orgasmer i hela sina liv, så jag försöker se mig som lyckligt lottad ändå.
Kan dylika saker få dig att komma ? Trodde de flesta behövde nån stimulans på könet eller i könet...Jag räknar koppel, piskor, clamps, restraints, gags, buttplugs o dyl som leksaker med.
Kinky Toys.Jag räknar koppel, piskor, clamps, restraints, gags, buttplugs o dyl som leksaker med.
Ja, de kan få mig att komma. Vid rätt tillfälle, i rätt stämning, med rätt partner kan en blick eller ett ord få mig att komma. Sex, och njutning, är så oändligt mycket mer än genital stimulans.Kan dylika saker få dig att komma ? Trodde de flesta behövde nån stimulans på könet eller i könet...
De du räknar upp låter bara som komplement .. Men vad vet jag
Kan dylika saker få dig att komma ? Trodde de flesta behövde nån stimulans på könet eller i könet...
De du räknar upp låter bara som komplement .. Men vad vet jag
Så vad är skillnaden mot leksaker?Nej, inte så länge man väljer det före sex med sin partner. Finns inte partnern till hands eller inte vill/kan så är det ju ingen konkurrent.
Det som gör livet värt att levaKinky Toys.