Utbruten: Orgasmtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med eller utan leksak? :confused:
Vad du snöar in dig på leksaken.

Min polare som får orgasm lätt och inte behöver leksak kör ju såklart utan oftast. Men för mig som behöver den så är den alltid med.

Inte kan eller inte vill är lite samma sak här för mig faktiskt. Men så är jag ovanligt lätt att få att komma har jag förstått.
Jag har lätt att komma MED mina leksaker. Utan är det dödsdömt, aldrig någonsin fått orgasm utan.

Vad du snöar in dig på leksaken.

Min polare som får orgasm lätt och inte behöver leksak kör ju såklart utan oftast. Men för mig som behöver den så är den alltid med.

Jag har lätt att komma MED mina leksaker. Utan är det dödsdömt, aldrig någonsin fått orgasm utan.
Alltså jag kan komma av blickar och ord i rätt läge...

Alltså jag kan komma av blickar och ord i rätt läge...

Det låter nice! Jag skulle önska att jag kunde komma utan leksaker bara, det hade varit något!

Men det finns ju kvinnor som upplever typ 3 orgasmer i hela sina liv, så jag försöker se mig som lyckligt lottad ändå.

Ok, men då förutsätter du inte att killen ska stå för leksaken? Eller plockar du själv fram dina ?
Jag skulle aldrig använda någon annans än mina egna! Vem vet vad personen har gjort med dem :eek::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::wtf:

Ska dildos/vibratorer användas ska det vara mina. Andra leksaker har jag inte lika stora hygienkrav på.
Finns det andra sexleksaker ? Faller inte de flesta inom den kategorin ? Dessutom , använder du dina leksaker har du väl orgasmgaranti ? Så då kan väl inte en kille faila i sängen eller ? Eller åtminstone väldigt svårt :D

Finns det andra sexleksaker ? Faller inte de flesta inom den kategorin ? Dessutom , använder du dina leksaker har du väl orgasmgaranti ? Så då kan väl inte en kille faila i sängen eller ? Eller åtminstone väldigt svårt :D

Hahaha!
Åh jo! Nog kan de faila alltid. Trots multipla orgasmer. Precis som att en annan kan kännas jävligt nice utan orgasm.

Jag är väldigt orgasmfixerad, men orgasmen är inte allt. Och det finns ju små orgasmer med. Jag är kräsen, ska det räknas så ska de "blow my mind", åtminstone just då.

Det låter nice! Jag skulle önska att jag kunde komma utan leksaker bara, det hade varit något!

Men det finns ju kvinnor som upplever typ 3 orgasmer i hela sina liv, så jag försöker se mig som lyckligt lottad ändå.
Det är najs och ändå finns det män som lyckats med att inte få mig att komma...

Jag räknar koppel, piskor, clamps, restraints, gags, buttplugs o dyl som leksaker med. ;)
Kan dylika saker få dig att komma ? Trodde de flesta behövde nån stimulans på könet eller i könet...
De du räknar upp låter bara som komplement .. Men vad vet jag :D

Kan dylika saker få dig att komma ? Trodde de flesta behövde nån stimulans på könet eller i könet...
De du räknar upp låter bara som komplement .. Men vad vet jag :D

På en kvinna sitter nog orgasmen betydligt mer i huvudet skulle jag tro.

Det innebär att det är främst det du måste stimulera för att få fram en orgasm. Det spelar ingen roll hur duktig du är på könet om du inte får med huvudet på en kvinna.

Generellt såklart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 024
Senast: Whoever
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 581
Senast: Liran
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 221
Senast: Enya
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 517
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17